Ga naar inhoud


top set 2.0 beschikbaar!


hvdh

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels van moeders toestemming gekregen om ook weer achter de PC te zitten.............................

Echter zonder resultaat. 2 x opnieuw geinstalleerd maar USB scherm blijft grijs en ik kan dus met dit programma geen bestanden op de USB stick zetten.

Het gekke is dat het programma wel een zenderlijst die op de USB stick staat kan lezen??

 

Groeten

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Weet iemand wat ik niet goed doe? Ik heb mijn Topfield 5500PVR aangesloten op een labtop met Vista dmv een USB kabel.

 

Als ik met TOPSET.2.0 de settings van de ontvanger wil inlezen krijg ik steevast na rebooten de volgende foutmelding:

Invalide size code: 983045

 

Ik heb het nu een keer of 20 geprobeerd maar het lukt me niet. Gek genoeg ziet TOPSET 2.0 wel mijn files op de harde schijf van de PVR net zoals Altair. Alleen mijn transponders en zenders en dergelijke inladen, ho maar !!!!

 

Wie kan mij de verlossende tip geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hallo,

 

Ik heb een vraagje over Topset.

Ik gebruikte Topset altijd voor mijn Topfield 7700 HDPVR.

Werkte altijd prima, en als ik mijn Topfield met de computer verbond werkte alles feilloos, zelfs ITV HD heb ik erin kunnen krijgen.

Maar mijn computer is sinds een week kapot, en nog dezelfde dag heb ik een laptop gekocht.

Alleen heeft die geen uitgang voor die kabel, waarmee ik de Topfield met de computer verbond.

Is het mogelijk om via een usb stick iets met Topset te doen, en hoe zou ik dat kunnen laten werken?

Al vast bedankt.

 

AEO

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AEO
Hallo,

Ik heb een vraagje over Topset.
Ik gebruikte Topset altijd voor mijn Topfield 7700 HDPVR.
Werkte altijd prima, en als ik mijn Topfield met de computer verbond werkte alles feilloos, zelfs ITV HD heb ik erin kunnen krijgen.
Maar mijn computer is sinds een week kapot, en nog dezelfde dag heb ik een laptop gekocht.
Alleen heeft die geen uitgang voor die kabel, waarmee ik de Topfield met de computer verbond.
Is het mogelijk om via een usb stick iets met Topset te doen, en hoe zou ik dat kunnen laten werken?
Al vast bedankt.

AEO


Een verloopstuk naar USB voor je kabel kopen.
Heb zelf zo de 7710 verbonden met de laptop.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je tip.

Ik wist niet dat zoiets te koop was.

Kan ik in ieder geval top set blijven gebruiken.

Groetjes,

 

AEO

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...