Ga naar inhoud


[Kathrein UFS-910] nieuwe image AAF 1.2


Gast Black_64

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een mogelijke reden waarom cs van de NL kanalen niet zou werken is de ignore.list van mgcamd. In sommige van die key-update files zit een oude ignore.list waarin ook seca provider 006A (Canal Digitaal) staat. Als je die weghaalt uit de ignore.list werkt cs weer zonder problemen.

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het nu geweest is, kan ik niet verklaren, na opnieuw de ontvanger te hebben voorzien van de image, draait ie nu ook perfect op de 23,5E. Heb hiervoor vast iets fout gedaan. We zijn echt weer terug op de hobbytour! :D

 

Bedankt voor het meedenken allemaal!

 

Johnny

Oost-West, Thuis...is het ook niet alles....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. deze is aangekondigd voor zondagavond >

 

There are again many new details, the AAF image appear more beautiful and have more functions.

 

So let's surprised you what's new in the digital HD AAF Forum on Sunday.

 

We worden verwent .... door die jongens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Nou, ik ben 'n zeer kritische kijker, maar dit is mij nog nooit opgevallen! En op mijn Plasma zijn de zwartwaardes perfekt, dus daar zou 't direkt zichtbaar moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Adriano
Lijkt me meer een probleem van het scherm waar ze naar gekeken hebben.



"Minus: dunkle Bildbereiche per HDMI etwas ausgefressen."

http://www.testberichte.de/preisvergleich/level4_audiovision_93337.html

In de review worden 3 apparaten vergeleken. Je zou zeggen dat als één receiver er last van heeft, dat de anderen het ook zouden moeten hebben als het aan de tv zou liggen. Of ze zouden 3 verschillende tv's gebruikt moeten hebben (wat mij sterk lijkt). Verder is Audiovision een blad die verstand heeft van het goed calibreren van een tv-toestel, welke ze regelmatig professioneel reviewen, ze kijken dus wat kritischer naar de beeldkwaliteit dan laten we zeggen de consumentenbond oid. smile

Origineel bericht van: Satellite Europe
Nou, ik ben 'n zeer kritische kijker, maar dit is mij nog nooit opgevallen! En op mijn Plasma zijn de zwartwaardes perfekt, dus daar zou 't direkt zichtbaar moeten zijn.


Bij het zgn. "black-crush" worden zwartwaardes niet minder zwart o.i.d., maar verlies je detail in die donkere partijen. Je zal waarschijnlijk zeer specifiek op het probleem moeten letten om het te kunnen zien, en goed in je hoofd moeten hebben hoe het er op een andere receiver i.c.m. dezelfde tv uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft "black-crush" met dit topic te maken? confused

 

Het is hoog tijd voor een subforum voor de UFS910.

In mijn ogen hebben ze hier de boot al gemist ( moeten nu de info op andere boards lezen). frown

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Black_64

Het is hoog tijd voor een subforum voor de UFS910.
In mijn ogen hebben ze hier de boot al gemist ( moeten nu de info op andere boards lezen). frown


Misschien heeft de nieuwe forum software betere mogelijkheden voor een subforum?

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...