Ga naar inhoud


Heractiveren Sky abo vanuit Nederland?


Aanbevolen berichten


Ik heb een skyabo vanuit België. Mijn kaart is enkele maanden geleden uitgevallen omdat er iets mis was gegaan met het doorgeven van mijn nieuwe masterkaart naar sky. Ik heb gewoon een mail naar de winkel waar ik mijn abo afgesloten had gelaten. Hierin heb ik het probleem uitgelegd. De winkelier heeft dit doorgegeven naar zijn contactman in Engeland. Enkele uren later terug beeld. Neem dus contact op met de persoon waarbij U het abonnement heeft afgesloten.

 

Mvg

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit ook voorgehad,

ze konden in december geen geld afhalen van m'n visa kaart en heb dit doorgegeven,

deze maand is er voor 2 maand betaald en werkt alles weer perfect,

had een 3 uur geen beeld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: top-seve
Het probleem wat ik heb is dat ik geen contactpersoon heb. Ik heb de tuner, incl. smartcard, overgenomen van iemand die een appartement heeft gekocht waar de tuner nog in stond. Dat maakt het allemaal wat lastiger...


Hai,

Nou op zich hoeft het niet lastig te zijn hoor. Er zullen zat bedrijven hier in NL zijn die kunnen bemiddelen. Het enige wat je eigenlijk nodig hebt is dan ook een credit card. Ik heb mijn sky digital uit Engeland gehaald en heb toen een dealer benaderd die mij als het ware bemiddeld heeft met Sky uk. Nou wordt alles keurig maandeljks afgeschreven en krijg alle updates keurig binnen.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satpiet 200
doe hem in ccam en laat hem de hele dag en nacht aan staan hij gaat echt van zelf weer aan je heb geen sky box nodig



Voor activeren/heractiveren heb je naar mijn geweten alsnog een Sky digibox nodig. Eenmaal geactiveerd, dan kun je met CCcam idd de updates blijven krijgen.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb voor m'n heractivering van de kaart toch de sky box niet nodig gehad,

de kaart zat in de dreambox en die werkte direct na de updatepuls te hebben ontvangen.

die box is enkel om de kaart te linken aan de box en voor de interactieve dingen,meer niet.

wel zien dat je CCcam 2.0.4 of hoger hebt.

 

Origineel bericht van: michaelangelo
Origineel bericht van: satpiet 200
doe hem in ccam en laat hem de hele dag en nacht aan staan hij gaat echt van zelf weer aan je heb geen sky box nodig

 

 

Voor activeren/heractiveren heb je naar mijn geweten alsnog een Sky digibox nodig. Eenmaal geactiveerd, dan kun je met CCcam idd de updates blijven krijgen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt zeker,

hier is het ook gelukt zonder die sky box te gebruiken.

enkel in de dreambox en een halve dag tot 24 uur op een sky zender zetten,

bv sky one,daarop komen ze sneller ondervindt ik,

al is dat persoonlijk.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...