Ga naar inhoud


[7020] nl pakket ontvangst probleem.


adrie66

Aanbevolen berichten

Zit hier al een tijdje met een raar probleem en kom er niet uit.

Als ik de box uit de standby stand haal vind ie de halve astra sat 19o niet meer waaronder het nl pakket.

Doe ik daarna een transponder scan > geen resultaat, doe ik echter een factory reset vind ie feilloos alle kanalen, waarna ik rustig de hele avond kan kijken.

Probleem is dus dat ik als ik wil kijken elke keer een fact reset moet doen,als ik em aanzet.

Zelfde geld overigens na een tijdje op de harddisk films kijken > vind ie ook geen nl kanaal meer.

Heb al kabels/lnb vervangen, andere powersupply geprobeerd,diverse images zonder resultaat.

Ten einde raad !!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tsja, daar heb ik (gelukkig) geen ervaring mee, maar het is wel vreemd dat je na factory reset wel beeld krijgt. Met wat geduld komt er hier van andere kenners vanzelf wel een verder onderzoek naar jouw problemen. Succes! wink

 

Edit; zie je wel, daar is Merde al!

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zijn we weer

@adrie66

 

Heb 2 vraagjes maak je gebruik van een diseqc switch en bij welke image is het probleem ontstaan? Heb ongeveer het zelfde probleem, als ik van sat naar sat switch kan ik niks meer zien op de astra 19.2 totdat ik de DB volledig reboot. Heb nieuwe diseqc switch, kabels en lnb's geprobeerd maar het helpt niks.

 

Greetz,

MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

De disecq switch hebik er nu niet meer aan hangen, omat ik dacht dat het daar aan lag.

Ik heb drie verschillende disecq switches gebruikt, die deden het allemaal probleemloos en het rare was dat het probleem zich alleen voordeed op 19o. Op de andere sat posities (13,16, 23 28, oost) geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...