Ga naar inhoud

[7020S] opnemen en kijken op 1 TP met gemini 4.2 gaat niet meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn schoonmoeder gebruikt een dreambox 7020 en heeft tegenwoordig gemini 4.2 als enigma. Tot voor kort kon ze probleemloos een zender opnemen en tegelijkertijd naar een andere zender kijken (zolang ze op 1 transponder bleef hangen). Bij deze nieuwe versie van gemini4.2 blijkt dit niet te lukken (een foutmelding met de vraag om de opname te stoppen als ze zapt - ook al is dit binnen 1 transponder).

Weet iemand welke handeling op de dreambox ik moet uitvoeren om dit opnieuw te laten werken. Alvast bedankt! Spongebob

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Vinkje zetten bij dual encryption of can handle 2 services of iets wat daar op lijkt bij de instellingen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:
Origineel bericht van: boaz
Vinkje zetten bij dual encryption of can handle 2 services of iets wat daar op lijkt bij de instellingen.

En dat staat even uit mijn blote hoofd volgens mij bij de common interface instellingen in gemini. (zit nu niet bij de dreambox in de buurt maar kan me herinneren dat ik me daar ook rot naar heb gezocht)

Dreambox 800 met Open Pli

Dreambox 7020

Multytenne 45

Geplaatst:

dat ik dat vakje bij dual crypting en common interface moet aanklikken, weet ik, maar om een of andere reden wil het nog steeds niet lukken. De dreambox7020 heb ik intussen ook al eens herstart. Het wil niet lukken... Is er NOG een instelling die moet gewijzigd worden?

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen