fruttert Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Is het mogelijk om opgenomen films van de reclame zenders nadien te kijken zonder reclame. Dat die op een of andere manier worden overgeslagen of zo?
ranico Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Zonder manuele tussenkomst zal dit niet gaan. Zover ik weet worden er geen speciale markeer tekens geplaats(mee verzonden) wanneer een reklame blok start en eindigt. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
boaz Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Er zijn programma's die ze eruit kunnen knippen, de herkenning is echter zelden 100% dus handmatig nalopen blijft de boodschap. Enige uitzondering is als de reclame in een ander formaat wordt uitgezonden als de film. Ik dacht dat het PVAstrumento is die bij de conversie dan afzonderlijke bestanden aanmaakt waarbij je die vervolgens snel kunt samenvoegen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
fruttert Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 Het geluid bij reclame is sterker dan bij de film. Mischien dat daarmee iets mogelijk is.
Ome Merde Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 je kan toch gewoon versneld door "spoelen" als je een opname bekijkt ? of bekijk je de opgenomen reclames ook allemaal ? merDe deze ruimte is te huur
Ubik Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Er bestaat een PAUSE knop, maar die doet spijtig genoeg niet wat ALLE videorecorders vroeger deden: 1e x drukken:stopen met opnemen en 2e X drukken: verder gaan met opnemen. Het zou mijn files aanzienlijk korter maken tijdens de opname. Bovendien kan het niet zo moeilijk zijn die "echte" pause punten in de EIT file te zetten. Nog beter zou een optie zijn die bepaalt wat de functie is van de pause knop: "echte" pause of time-shift. VU+Solo², DM-800HD, T90
hemertje Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Origineel bericht van: Ubik Er bestaat een PAUSE knop, maar die doet spijtig genoeg niet wat ALLE videorecorders vroeger deden: 1e x drukken:stopen met opnemen en 2e X drukken: verder gaan met opnemen. Het zou mijn files aanzienlijk korter maken tijdens de opname. Bovendien kan het niet zo moeilijk zijn die "echte" pause punten in de EIT file te zetten. Nog beter zou een optie zijn die bepaalt wat de functie is van de pause knop: "echte" pause of time-shift. time shift begint pas als je in de videomodus bent toch? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast teo1966 Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 ik weet bij de topfield bestaat er een tap (Overfly 0.74)die de reclame blokken overspringt hier de vertaalde uitleg van tapworld Automatically skips advertisements on your Topfield PVR. Advertisements are recognised by their 2.0 audio tracks vs. the Dolby Digital 5.1 mode of the main movie. At the same time Overfly allows to reduce the volume of the analogue output while an advertising block is running. Another feature is to patch the REC file so that the playback always starts with the Dolby Digital Track Slaat automatisch reclame op uw Topfield PVR over. De reclame wordt erkend door hun 2,0 audiosporen versus de wijze Dolby Digitale 5,1 van belangrijkste movie. Vlieg tezelfdertijd over toestaat om het volume van de analoge output te verminderen terwijl een reclameblok loopt. Een andere eigenschap moet het REC dossier herstellen zodat de playback altijd met het Digitale Spoor Dolby begint. dus ik denk dat er voor de dreambox ook wel zo iets bestaat
Neptunus Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Als je de nummertoetsen 3,6 en 9 gebruikt en een beetje de funktie leert kennen ben je in enkele seconden(!!) over het reclameblok gesprongen. Omdat steeds meer mensen geen reclame's meer zien (zo kende ik die goeiemoggel reclame helemaal niet omdat bijna alles via de harddisk kijk) gaat men in de toekomst split screen reclames brengen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast pieterg Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: Neptunus Omdat steeds meer mensen geen reclame's meer zien (zo kende ik die goeiemoggel reclame helemaal niet omdat bijna alles via de harddisk kijk) gaat men in de toekomst split screen reclames brengen. Dan is het tijd de nederlandse zenders voorgoed vaarwel te zeggen (eigenlijk heb ik dat al grotendeels gedaan)
boaz Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Nou, volgens mij geldt nog altijd de regel dat reclame duidelijk gescheiden moet blijven van de programma's, dus dat splitscreen zal er niet snel komen, hoop ik dan toch. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
rai Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Zal lekker werken dan die TOpfield hier in Nederland. We mogen al blij zijn dat we tegenwoordig breedbeeld hebben. Dolby 5.1 zal er voorlopig wel niet komen.
Arnoldsat Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Gelukkig zullen er in Nederland nooit split screen reclames komen. Dat is in Nederland verboden onder de mediawet. Dus op de publieke omroepen en de nederlandse commerciëlen zal dat niet voorkomen. Uitzondering is RTL, die onder Luxemburgse vlag uitzendt en dan ook split screen reclames deed bij de Formule1. Vu+ Uno • Dreambox DM7000 • Nokia MM9600 • Triax 78 • ALPS • Moteck 2100A • 53°E-43°W Wat vervelend dat de url van mijn website hier niet mag! Nou ja, zie mijn profiel dan maar
Littlesat Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Die step skip functie met de 147, 369 toetsen zit ook in PLi-Enigma-1, maar dan met de < > toetsen naast de 0 (nul). Standaard is > een minuut vooruit en < 15 seconde terug. Zeer handig om over reclame heen te skippen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
boaz Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Zag net dat op 13-8-7 op IHAD een "werbezapper" is aangekondigt voor enigma2, misschien is dat wat voor je, wel bedoeld voor Gemini images. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen