Ga naar inhoud


Ik kan D-MAX niet ontvangen met mijn EchoStar 2200CI


B67FSTB

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Misschien even opnieuw inscannen?

 

Astra 1F (19.2E) - 11376.50 V - Txp:12 - Beam:Astra 1F In PAL!

 

 

Astra 1H (19.2E) - 12246.00 V - Txp:92 - Beam:Astra 1H DVB-S (QPSK) - 27500 3/4 - NID:1 - TID:1092

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een triax schotel van 80cm gericht op astra 19,2E.ik ontvang zenders, een heleboel zelfs , vind ook DMAX maar krijg geen beeld noch geluid.Receiver is een echostar dsb 2200 ci.Is dat een goed toestel voor iemand die niet gaat experimenteren met schotels en receivers zoals the pro's dat doen.

TOPFIELD 5010 PVR met TRIAX 80cm met 1 lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: B67FSTB
Receiver is een echostar dsb 2200 ci.Is dat een goed toestel voor iemand die niet gaat experimenteren met schotels en receivers zoals the pro's dat doen.


Echostar 2200 is een jaar of 5 oud en niets mis mee, D-Max zit wel op een transponder met een stuk of veertig anderen kijk even naar de freqentie 12246 V 27500 op Kingofsat en kijk of je de andere kanalen wel ontvangt.
Nu zit D-Max er nog een keer op maar dat is anolooog dus die zal je niet ontvangen met je Echostar.
Dat is op 11376 anoloog.
Als je de freqentie 12246 er niet in hebt staan in je ontvanger dan handmatig toevoegen en scannen. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan twee dingen zijn als de transponder er wel in staat dan is waarschijnlijk de zenderlijst vol, hoeveel kanalen een Echostar kan opslaan weet ik niet.

Staat de transponder er niet in dan handmatig toevoegen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zojuist geprobeerd nadat ik instellingen gevonden had bij kingofsat de transponder opnieuw aan te leren dus astra 19,2E freq 12246 27500 video pid 511 audio pid 512 pcr pid 511

en dan zoeken "service niet toegevoegd" krijg ik nadien.

Wat me wel is opgevallen is dat ik op die freq geen ontvangst heb van signaal en kwaliteit.

TOPFIELD 5010 PVR met TRIAX 80cm met 1 lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

gooi die zenders er eens uit en laat hem een eeen scan doen

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle satellieten eraf gegooid en enkel op astra 19,2E gescand.Geen DMAX gevonden.Als ik de transponder op 12246/27500 H scan dan krijg ik " geen service toegevoegd " maar ik merk dat ik geen signaal krijg op deze freq.Nogmaals ik ben een leek maar heb toch een technische bagage.

TOPFIELD 5010 PVR met TRIAX 80cm met 1 lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...