Ga naar inhoud


Feest bij Film1 Sport1 trouwe abonnee's krijgen een cadeau.


Johan45

Aanbevolen berichten

Net ontvangen bij de gids van Film1 Sport1.

 

Film1 Sport1 bestaat 2 jaar en trakteert ú als trouwe abonnee op een cadeau van ruim 20,- euro.!

 

Amsterdam, 20 januari 2008

 

Beste abonnee,

 

We hebben een verrassing voor u! Film1 Sport1 bestaat in februari 2 jaar en het gaat héél goed.

Daarom vieren we in februari groot feest. Met extra topfilms, de mooiste topsport én met een cadeau voor u, zomaar, omdat we blij zijn dat u abonnee bent.

 

Alstublieft: uw persoonlijke inlogcode voor een cadeau van ruim 20,- euro

Wie jarig is trakteert. En we doen niet kinderachtig: u mag zélf een cadeau van 20,- euro uitkiezen.

Dit is gratis en vrijblijvend, maar wel exclusief voor onze abonnees. Daarom krijgt u een persoonlijke cadeaucode voor onze speciale trakteersite.

 

Ik heb mijn cadeau al bestel ......

ice%20age.jpg

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goed initiatief van Film1, deze film is ook nog te zien op Film1

 

Ice Age 2 op Film1

 

Toen ik nog bij mijn vriendin was zei ze eens, Tim heb jij Ice Ace al gezien? :D

 

PS. Als ik dit bericht van Film1 lees kunnen we met een geactiveerde smartcard deels naar Films kijken en naar de Oscaruitreiking, stond er al iets over vermeld in de Film1 gids van Februari?

 

Uitreiking van de Oscars 24 februari live op Film1

 

- gratis te zien voor alle miljoenen digitale kijkers -

 

In de nacht van zondag 24 op maandag 25 februari 2008 doet Film1 exclusief en live verslag van de 80ste uitreiking van de Academy Awards. De hele zondag staan alle uitzendingen in het teken van de Oscaruitreiking met klassieke, veelbekroonde films. De programma's zijn niet alleen toegankelijk voor abonnees van Film1, maar voor alle digitale kijkers (exclusief KPN-abonnees). Dat betekent dat de Oscardag en de uitreiking in 2,3 miljoen huishoudens te zien zijn.

 

Bron: website Film1

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond zelf de programmatie van Film1, de niet abonnee's mogen ook meegenieten van enkele films en de Oscaruitreiking op zondag 24 februari van 10.45u tot maandag 25 februari tot 6.30u.

 

Maandag 25 februari kunnen ook de niet abonnee's kijken naar de Oscar Highlights om 20.30u

 

Dit jaar vind ik dit voorstel van Film1 beter dan het voorstel van vorig jaar, uiteindelijk kregen we de Oscaruitreiking te zien en 2 weken gratis Sport1, maar nu krijgen we een paar films bovenop de Oscaruitreiking.

 

Alles kunnen jullie nalezen op deze link

 

Programma Oscaruitreiking Film1

 

smile Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast Agent Mike

20 euro kado?

 

die titels zijn ruim 2 jaar oud (of ouder)

liggen in de budgetbak bij de vrije opnames winkels..

 

maar toch,

kado is kado

en is altijd leuk om iets te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

Ik merkte op dat er op de tv gids van de site van tvtv.nl en op de site van Film1.1 zelf een verschillende programmatie staat.

 

We zullen wel zien welke programmatie het zal worden.

 

Zo zie het eruit op de site van Film1.1

10.45 An American In Paris

12.40 Gone With The Wind

16.35 The Battle Over Citizen Kane

18.25 Citizen Kane

20.25 A Streetcar Named Desire

22.30 Casablanca

00.10 Oscar Night

06.30 Enemy Of The State

 

Zo ziet het eruit op de site van tvtv.nl gids

11.00 A Streetcar Named Desire

13.05 The Battle Over Citizen Kane

14.55 Citizen Kane

16.55 Gone With The Wind

20.50 Casablanca

22.35 An American In Paris

00.30 Oscar Night Live

06.30 Enemy Of The State

 

Bij mij is het nog heel erg donker op Film1.1 cool

 

smile Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Feest is begonnen, beeld op Film1 (zie screenshot in bijlage).

 

De programmatie vanaf 10.45u is de juiste, in de EPG staat het fout. Gebruik mijn lijst om misverstanden te voorkomen.

 

Veel kijkplezier allemaal cool

 

smile Timm1983

post-1826-1318259639,2773_thumb.jpg

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...