Ga naar inhoud


Waarom is Sjaak(k) in de ban ?


matjas

Aanbevolen berichten

Die eerdere ban weet je nog precies Aart44, hoe komt dat zo ?????

 

Weet jij misschien of Melle hierin een (groot ??) aandeel heeft gehad, Melle was de laatste tijd nogal afvallig richting Sjaak(k)?

 

Ik was het ook niet altijd eens met de stellingen van Sjaak(k). Wel loop (lees) ik toch vanaf het de start van dit board mee en was Sjaak(k) altijd aktief en deelnemend met vooral veel kennis.

 

Ik vind het dan ook jammer en betreur dat Sjaak(k) in de ban is gedaan, het board mist hierdoor weer veel aan knowhow van iemand die het met je wilde delen c.q. uitleggen, wat op zijn beurt dit board juist zo leuk maakt. Nu moeten we het doen met een minder aantal mensen die overdag ook practisch in de sat-materie duiken en het met ons willen delen.

 

De moderators zouden dit laatste aspect mijn inziens zwaarder moeten laten weten, dit komt de kwaliteit van dit board enkel ten goede. Kijk enkel nu eens naar de reacties van de mede-board gebruikers, zij missen direkt een man als Sjaak(k)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind m een echte vechtjas waar ik veel respect voor heb.

Hij kan vreeselijk eigenwijs zijn, maar dat vind ik juist leuk.

 

Echt zo'n kerel die met oud en nieuw geen oliebollen haalt maar ze zelft bakt omdat hij zeker weet dat die van hem lekkerder zijn.

 

Geweldig!

 

Groetjes,

Tom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt geen "lijmpoging" ondernomen.

Wij (lees bijna alle moderators) hebben ons het afgelopen jaar uitvoerig met sjaak(k) bezig gehouden. Ik ga er verder niet te diep op in want dat is een zaak tussen ons en Sjaak(k) maar (voor zover ik weet) alle moderators waren het dit keer echt zat.

Sjaak(k) had al diverse waarschuwingen en vriendelijk bedoelde hints gekregen, maar dat heeft allemaal helaas niet mogen baten.

Laat ik er kort en duidelijk over zijn: Als iemand een waarschuwing krijgt en de andere moderators zijn het daarmee eens en je gaat vervolgens bij een andere moderator de zaken verdraaien, aankleuren en verbloemen ben je fout bezig. Zeker als het niet bij één keer blijft.

Wij realiseren ons dat sjaak(k) ook best af en toe een waardevol lid was van sat4all, maar iemand die zo vaak gewaarschuwd is en steeds na een tijdje weer in zijn oude gedrag en patroon vervalt is niet langer te handhaven. Sjaak(k) stopte (naar eigen zeggen) ook na vrijwel iedere waarschuwing "definitief" met het posten op sat4all, maar kwam dan vaak na 3 dagen al weer terug en na 2 weken verviel hij weer in zijn oude gedrag.

Sjaak(k) kost ons gewoon te veel (onnodig) tijd en dat is nu afgelopen.

Jullie mogen best weten dat Sjaak(k) herhaaldelijk opnieuw een kans heeft gekregen, maar die nieuwe kans moet je dan wel verdienen en met beide handen aanpakken. Als je het dan iederen keer weer verkloot, moet je de fout echt bij jezelf zoeken.

Het is vooral ook niet zo dat alleen de moderators problemen met zijn gedrag hadden, maar ook veel leden ergerden zich herhaaldelijk aan zijn stierlijk eigenwijze en af en toe ronduit beledigende gedrag.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...