Ga naar inhoud


( Lastige Buren )


Gast bertje_beton43

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Origineel bericht van: TangoBravo
Origineel bericht van: rudie1956
Ik woon naast de dokter,klaag weleens dat er veel visite bij hem komt. smile


En ik woon naast een tandarts, ook veel visite, komen vaak heel rustig aanrijden, maar scheuren bij het weggaan.... snap ik niet, het is een heel aardige man.

T B


Misschien geschrokken van de rekening?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook aardige buren,alleen ze plakken alles vol briefjes,eerst over onze auto,later over de fietsen van de visite,nu beginnen ze over onze 10 honden te zeiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 3mps
Ik heb ook aardige buren,alleen ze plakken alles vol briefjes,eerst over onze auto,later over de fietsen van de visite,nu beginnen ze over onze 10 honden te zeiken.


Beter daar als bij die mooie schotels van C.C. klik op C.C.

en de groeten maar weer

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wij hebben zo'n aardige buurman, potloodventen in het buitengebied, boven voor het raam in z'n blote niks je gaan staan als m'n dochter met haar vriendinnen aankomt en op het raam kloppen, dit alles uiteraard als wij het niet zien. Meerdere keren op ons terrein geweest onze opricht schoonmaken e.t.c. wij hebben hem inmiddels meerdere keren gewaarschuwd en hem ook gezegd dat we camera's met opname apparatuur gaan plaatsen en natuurlijk hij ontkent alles en noemt ons in de buurt de tokkies m'n kinderen slecht zaad en ga zomaar door.

Het is zeker zo dat wij opgroeiende pubers hebben die overlast veroorzaken op straat hoorbaar echter niet in hun woning.

 

In het verleden hebben andere buren meerdere keren geprobeert hem via justitie aan te pakken komt er gewoon mee weg dat potlood venten, ik weet wel als ik hem ooit betrap draai ik hem er gewoon af dit soort gasten heeft gewoon bijzondere bescherming van de nederlandse overheid.

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet wel als ik hem ooit betrap

 

nou dat had ie hier moeten doen.

ik had dan niet gewacht.

dit heeft toch niets te maken met het rechtssysteem.

straks hoor je en lees je weer,

er waren wel vaker problemen in de buurt.

en we hebben nooit wat gemerkt, terwijl het al hoe vaak is aangekaart bij de gemeentelijke instellingen

 

bij mij zal het toch echt niet zover komen.

 

maar goed dan , als praten dan niet meer helpt moet je dan opgeven,............nee nooit van mijn leven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb ook aardige buren,alleen ze plakken alles vol briefjes,eerst over onze auto,later over de fietsen van de visite,nu beginnen ze over onze 10 honden te zeiken.

 

als ik een hond zag schijten voor mijn deur (met baasje er bij) en het werd niet opgeruimd zou ik de stront opscheppen , er achter aan lopen en vervolgens alles daar tegen de voorraam gooien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marco24
Citaat:
Ik heb ook aardige buren,alleen ze plakken alles vol briefjes,eerst over onze auto,later over de fietsen van de visite,nu beginnen ze over onze 10 honden te zeiken.


als ik een hond zag schijten voor mijn deur (met baasje er bij) en het werd niet opgeruimd zou ik de stront opscheppen , er achter aan lopen en vervolgens alles daar tegen de voorraam gooien


of de drol voor zijn deur legggen met een krant erop die je aansteekt en dan aan bellen smile je moet niet vergeten even weg te rennen en om een hoekie kijken hoe hij dat dan uit trapt wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook aardige buren,alleen ze plakken alles vol briefjes,eerst over onze auto,later over de fietsen van de visite,nu beginnen ze over onze 10 honden te zeiken.

 

tja dan kan je verwachten. als je 10 honden voor de poort laat schijten had je met mij ook een probleem gehad smile

 

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
Ik heb ook aardige buren,alleen ze plakken alles vol briefjes,eerst over onze auto,later over de fietsen van de visite,nu beginnen ze over onze 10 honden te zeiken.

tja dan kan je verwachten. als je 10 honden voor de poort laat schijten had je met mij ook een probleem gehad smile

merDe


ééntje is voor mij voldoende hoor. Gewoon opruimen die rotzooi.

JJK
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik merk wel weer, alles heeft gewoon met het gedrag van de mens te maken.

laten we samen het leuk maken voor elkaar en niet moeilijk want dan gaan mensen haantjes gedrag vertonen en dan krijg je ruzie.

 

soms is het onvermijdelijk maar dat willen we toch niet?????

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we maar eens over katten beginnen die in ieder wat wills in de tuinen lopen te schi*ten, nee daar ben je mooi klaar mee wie ruimt dat dan op ?

 

Neemt niet weg dat hondenbezitters het op kunnen ruimen.

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...