Penthe Geplaatst: 17 februari 2008 Delen Geplaatst: 17 februari 2008 Spanje walst vooruit en nu kun je met vrijwel alles aan buitenlandse produkties op de TDT gewoon de 2e stream engels kiezen, gratis kijken en in zijn orginele taal. Uiteraard is het zo dat als een produktie uit Nederland afkomstig is ik deze in mijn moers taal kan volgen. Vind dit wel het vermelden waard en is ook leuk als je op vakantie gaat en geen Spaans machtig bent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jepe Geplaatst: 17 februari 2008 Delen Geplaatst: 17 februari 2008 Dat is inderdaad een hele mooie ontwikkeling. Zou leuk zijn als bv Frankrijk dat ook gaat doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnO Geplaatst: 17 februari 2008 Delen Geplaatst: 17 februari 2008 wat dacht je van Duitsland Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 februari 2008 Delen Geplaatst: 17 februari 2008 Uiteraard is het zo dat als een produktie uit Nederland afkomstig is ik deze in mijn moers taal kan volgen. En dat zijn er nog al niet wat...! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2008 Toch wel 1 hoor FLODDER Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen