Ga naar inhoud


DSB9800 Seca en Irdeto


Bocky Wocky

Aanbevolen berichten


Je moet wel twee kaarten gebruiken, maar het kan wel. Als je een beetje handig bent kun je zelfs de beide kaartlezers gebruiken. Je moet dan wel een relais in je echostar bouwen. Zo kun je met 2 kaarten seca en irdeto kijken.<p>Een goede bekende van mij heeft een Echostar zo omgebouwd. Hij laat het relais aansturen met de AV knop op de Afstandsbediening van de 9800. Dus als hij van Irdeto naar Seca overschakeld hoeft hij alleen maar op die knop te drukken.<p> wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0 <p>Groeten Satkeumes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de 2e kaartlezer ben ik ook bezig , maar ik wil de 60 Hz optie in het schotelparameters menu gebruiken ( als je tenminste alleen naar astra kijkt ) Dan maak je gewoon voor C+ een z.g. nieuwe satelliet aan met de 60 Hz aan en dan schakeld ie autm. Daarvoor zou een schema handig zijn. Dus mijn vraag ( misschien in het verkeerde forum ) wie kan mij aan een schema van de DSB 9800 helpen ?

Gr. Trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...