Ga naar inhoud

[all] humaxdreamsettings lijsten, worden deze nog bijgehouden ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand of de humaxdreamsettings lijsten nog geupdate worden? Zijn fijne lijsten maar niet meer geupdate sinds begin november vorig jaar frown

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

sluit ik me helemaal bij aan,heb laatst een ander draaibare lijst er in gezet,na een dag heb ik de vertrouwde lijst van pet er weer in gedaan,je kunt zoals eerder werd gezegd dus de box laten scannen bij de nieuw gevonden kanalen komt dan een vlagje te staan ,via menu kun je heel gemakkelijk dan die gevonden zender in jouw gewenste boeket droppen.

Geplaatst:

ik vind het heel jammer !! Pet123 ik hoop dat je er nog wil over nadenken om toch nog een zenderlijst te maken ik weet dat het veel werk is maar die lijst van jou is de beste die je kunt vinden, namens al je fans denk er nog eens over naar GR. Gilera1009

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

Geplaatst:
Origineel bericht van: gilera1009
ik vind het heel jammer !! Pet123 ik hoop dat je er nog wil over nadenken om toch nog een zenderlijst te maken ik weet dat het veel werk is maar die lijst van jou is de beste die je kunt vinden, namens al je fans denk er nog eens over naar GR. Gilera1009

sluit ik me ook bij aan
Geplaatst:

Citaat:
Pet123, jou lijst is mijlenver de beste lijst.

Je gaat ons toch niet in de steek laten ?

Ik ben ook best wel een echte fan van Pet123, maar ik probeer het 'geen zin' hebben ook te respecteren.

Dus gewoon zelf aan de gang, 1st met Pet123 als basis en dan scannen maar. De zenderlijst dan bijwerken.

Volgens mij is dit ook hetgeen Pet123 doet.........

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

Dat is waar, Ik vind persoonlijk voor astra-1-2-3-HB de lijsten van joske het meest logisch opgebouwd, maar de lijsten van Pet zijn technisch veel beter. In de lijsten van Joske staan ontzettend veel niet werkende services (vooral sky astra 2) maar ook gewoon op astra 1. Wat mij betreft mag Pet er dus weer zin in krijgen:-))

Ron

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.