Ga naar inhoud

[all] humaxdreamsettings lijsten, worden deze nog bijgehouden ?

Aanbevolen berichten

Gast BRUUT-DREAM
Geplaatst:
Origineel bericht van: Raphie

http://www.satellitesettings.net/

Deze maken m'n DB7000 zéééér traag met zappen

Pet's lijsten zijn écht technisch beter

Zappt hier als een Speer ( Dm7020 Si) .. Picard voor mij de NR 1 Settinglijst voor Dreambox .

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

zenderlijsten zijn er naar ieders smaak en de

1 vind pet fijn en de andere vind ze echt pet.

zelf vind ik de pet lijst niet fijn en ook de captain

lijst vind ik persoonlijk niks.

Ik gebruik al een behoorlijke tijd de dbf lijsten.

dus daarom zeg ik altijd de 1 vind dit fijn, de andere dat en test daarom alle lijsten en pak wat je fijn vind.

Maar volgens mij gaat dit topic erover of de lijsten nog geupdate worden.

En niet over dat de ene lijst fijner is dan de andere smile

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Gast BRUUT-DREAM
Geplaatst:

Laatste lijst van Picard is van 19-02-08 , en de meest recente lijst is VHANNIBAL Dreambox Settings 23-02-08

Geplaatst:

Settingslijsten van Picard draaien hier prima in gestripte versie.

Was even wennen maar er valt veel te ontdekken in deze lijsten

Kan me Pet123 en Joske wel voortstellen, heel veel werk en ook vaak heel veel negatieve kritiek als er iets niet goed staat in het lijstje.

Take it or leave it en pas het gewoon aan aan je eigen wensen, programma's genoeg voor.

Greetz.............René

Geplaatst:

Beste collega forumleden.

Er zijn vast en zeker 1000 andere betere of mooiere lijsten,

maar die zijn gewoon niet aan mij besteed. Ik dream nog steeds

van een mooie actuele pet123 lijst.

En daar gaat dit topic toch over

Geplaatst:
Ik heb nu ook maar eens de laatste Picard in m'n Gemini 4.3 gezet. Valt allersinds mee :D

Je kan er eerst uithalen wat je niet wilt/hebt en dan is die lijst zeker goed.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:
Origineel bericht van: jph
Ik heb nu ook maar eens de laatste Picard in m'n Gemini 4.3 gezet. Valt allersinds mee :D

Je kan er eerst uithalen wat je niet wilt/hebt en dan is die lijst zeker goed.

Da's allemaal wel te doen natuurlijk, maar zodra je dan een nieuwe Picard lijst download, dan kun je weer opnieuw beginnen.

Ik heb Pet een PM gestuurd. Afhankelijk van de hoeveelheid werk zal ik eens zien of ik die lijst zelf kan bijhouden, wellicht dat ik 'm dan ook publiceer.

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

Geplaatst:

Citaat:
Afhankelijk van de hoeveelheid werk zal ik eens zien of ik die lijst zelf kan bijhouden, wellicht dat ik 'm dan ook publiceer.

Wellicht? Waar wil je die schop onder je kont hebben? Je linker of je rechter bil :-)))

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Citaat:
Afhankelijk van de hoeveelheid werk zal ik eens zien of ik die lijst zelf kan bijhouden, wellicht dat ik 'm dan ook publiceer.

Wellicht? Waar wil je die schop onder je kont hebben? Je linker of je rechter bil :-)))

Kies maar Toxic... neem ik die andere wel wink

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Jammer, want sinds m'n Humax 5400z gebruik ik al de lijsten van Pet123, omdat ze gewoon in mijn ogen 't meest logisch in elkaar zitten & altijd up to date zijn smile

Heel begrijpelijk dat je op 'n gegeven moment 't wat rustiger aan doet. Af & toe switch je ook 'n beetje wat hobbies betreft (tenminste dat merk ik zelf) Ik hoop iig dat Pet123 over 'n tijdje weer zin heeft om 'n mooie lijst te maken.

Geplaatst:

Je kunt ook de settingslijst van PET als basis nemen en deze dan aanpassen cq up-to-date houden met de functie "Hulpmiddelen/Vergelijk huidige services met services van schijf" van DBEdit. Zo blijft ook je eigen indeling gehandhaafd.

Geplaatst:

Tja dat Pet antwoord in 1 van de eerste berichten oke, maar hij lokt het stiekem wel een beetje uit wink

Ik kan zeer goed begrijpen dat het niet altijd en tof klusje is en dat je daarna nog eens kritiek kan krijgen van sommige personen is dan al helemaal nie leuk.

Wellicht kunnen we elkaar helpen en (als Pet het goed vind) op zijn lijst doorwerken. Ik wil er best tijd aan besteden, mja een goede tut kan ik nie echt "123" vinden.

Dus wie kan/wil er een zetje geven?

VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC)

Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor.

2 x DM500 - Nabilo

NSLU2 met CCcam 2.1.4 server

Samsung UE40B7000 (LED)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.