Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Origineel bericht van: Raphie http://www.satellitesettings.net/ Deze maken m'n DB7000 zéééér traag met zappen Pet's lijsten zijn écht technisch beter Zappt hier als een Speer ( Dm7020 Si) .. Picard voor mij de NR 1 Settinglijst voor Dreambox .
edje-ken Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 zenderlijsten zijn er naar ieders smaak en de 1 vind pet fijn en de andere vind ze echt pet. zelf vind ik de pet lijst niet fijn en ook de captain lijst vind ik persoonlijk niks. Ik gebruik al een behoorlijke tijd de dbf lijsten. dus daarom zeg ik altijd de 1 vind dit fijn, de andere dat en test daarom alle lijsten en pak wat je fijn vind. Maar volgens mij gaat dit topic erover of de lijsten nog geupdate worden. En niet over dat de ene lijst fijner is dan de andere edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Laatste lijst van Picard is van 19-02-08 , en de meest recente lijst is VHANNIBAL Dreambox Settings 23-02-08
f650gsrider Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Settingslijsten van Picard draaien hier prima in gestripte versie. Was even wennen maar er valt veel te ontdekken in deze lijsten Kan me Pet123 en Joske wel voortstellen, heel veel werk en ook vaak heel veel negatieve kritiek als er iets niet goed staat in het lijstje. Take it or leave it en pas het gewoon aan aan je eigen wensen, programma's genoeg voor. Greetz.............René
de Steef Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Beste collega forumleden. Er zijn vast en zeker 1000 andere betere of mooiere lijsten, maar die zijn gewoon niet aan mij besteed. Ik dream nog steeds van een mooie actuele pet123 lijst. En daar gaat dit topic toch over
Raphie Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb nu ook maar eens de laatste Picard in m'n Gemini 4.3 gezet. Valt allersinds mee VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
jph Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Origineel bericht van: Raphie Ik heb nu ook maar eens de laatste Picard in m'n Gemini 4.3 gezet. Valt allersinds mee Je kan er eerst uithalen wat je niet wilt/hebt en dan is die lijst zeker goed. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Alfi Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Geplaatst: 25 februari 2008 Origineel bericht van: jph Origineel bericht van: Raphie Ik heb nu ook maar eens de laatste Picard in m'n Gemini 4.3 gezet. Valt allersinds mee Je kan er eerst uithalen wat je niet wilt/hebt en dan is die lijst zeker goed. Da's allemaal wel te doen natuurlijk, maar zodra je dan een nieuwe Picard lijst download, dan kun je weer opnieuw beginnen. Ik heb Pet een PM gestuurd. Afhankelijk van de hoeveelheid werk zal ik eens zien of ik die lijst zelf kan bijhouden, wellicht dat ik 'm dan ook publiceer. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Ron Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Citaat: Afhankelijk van de hoeveelheid werk zal ik eens zien of ik die lijst zelf kan bijhouden, wellicht dat ik 'm dan ook publiceer. Wellicht? Waar wil je die schop onder je kont hebben? Je linker of je rechter bil :-)))
Simean Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ] Citaat: Afhankelijk van de hoeveelheid werk zal ik eens zien of ik die lijst zelf kan bijhouden, wellicht dat ik 'm dan ook publiceer. Wellicht? Waar wil je die schop onder je kont hebben? Je linker of je rechter bil :-))) Kies maar Toxic... neem ik die andere wel Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Alfi Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Geplaatst: 25 februari 2008 Ouch! Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Hensat Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 heb de lijst van picard er in gehad,en kwam er achter dat er op 23 graden oost veel zenders ontbreken,en er staan geen feeds in de lijst
Gast Satellite Europe Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Jammer, want sinds m'n Humax 5400z gebruik ik al de lijsten van Pet123, omdat ze gewoon in mijn ogen 't meest logisch in elkaar zitten & altijd up to date zijn Heel begrijpelijk dat je op 'n gegeven moment 't wat rustiger aan doet. Af & toe switch je ook 'n beetje wat hobbies betreft (tenminste dat merk ik zelf) Ik hoop iig dat Pet123 over 'n tijdje weer zin heeft om 'n mooie lijst te maken.
Marco275 Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Je kunt ook de settingslijst van PET als basis nemen en deze dan aanpassen cq up-to-date houden met de functie "Hulpmiddelen/Vergelijk huidige services met services van schijf" van DBEdit. Zo blijft ook je eigen indeling gehandhaafd.
EtienneM Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Tja dat Pet antwoord in 1 van de eerste berichten oke, maar hij lokt het stiekem wel een beetje uit Ik kan zeer goed begrijpen dat het niet altijd en tof klusje is en dat je daarna nog eens kritiek kan krijgen van sommige personen is dan al helemaal nie leuk. Wellicht kunnen we elkaar helpen en (als Pet het goed vind) op zijn lijst doorwerken. Ik wil er best tijd aan besteden, mja een goede tut kan ik nie echt "123" vinden. Dus wie kan/wil er een zetje geven? VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC) Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor. 2 x DM500 - Nabilo NSLU2 met CCcam 2.1.4 server Samsung UE40B7000 (LED)
Aanbevolen berichten