Ga naar inhoud


Wie heeft er nog Motors-TV


Littlesat

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: René Verbiest

Mag aannemen dat het bij NASN dan ook geen probleem meer zal zijn.


Misschien dat je met de Powercam Pro SBS6 weer niet kunt
openen... smirk


Spice Platinum zou veel erger zijn. :D

Ik heb het Entertainment pakket. Dat complete pakket gaat probleemloos. Dus ook NASN en mocht morgen Sailing Channel weg zijn via de Aston 1.05, ook geen probleem met de PowerCam Pro.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Spice Platinum zou veel erger zijn. :D


Tsja,je houdt altijd het verschil tussen kijkers en doeners.. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Misschien dat je met de Powercam Pro SBS6 weer niet kunt

openen... smirk

 

 

Nou, als dat het geval zou zijn, had jij dat wel geweten, toch?

 

 

 

 

Ik heb het Entertainment pakket. Dat complete pakket gaat probleemloos. Dus ook NASN en mocht morgen Sailing Channel weg zijn via de Aston 1.05, ook geen probleem met de PowerCam Pro.

 

 

 

 

Sailing Channel staat i.d.d. op het punt, niet meer open te gaan. Gelukkig dat dit ook opgelost is, met die nieuwe cam.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest

Nou, als dat het geval zou zijn, had jij dat wel geweten, toch?

Die vat ik even niet. Heb ik dan een PowerCam Pro met een Aston buitenkant? confused

Origineel bericht van: René Verbiest

Sailing Channel staat i.d.d. op het punt, niet meer open te gaan.

Waar heb je dit nieuwtje gelezen? whistle

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: René Verbiest

Nou, als dat het geval zou zijn, had jij dat wel geweten, toch?

Die vat ik even niet. Heb ik dan een PowerCam Pro met een Aston buitenkant? confused


Even eerder had jijzelf het over SBS6, dat die er misschien niet mee open zou gaan, maar het antwoord was eigenlijk voor Alfons bedoeld.



Origineel bericht van: René Verbiest

Sailing Channel staat i.d.d. op het punt, niet meer open te gaan.

Waar heb je dit nieuwtje gelezen? whistle



Heb ik niet gelezen, maar zelf ervaren. Nasn heb ik vlak na Sailing Channel vast staan en na gekeken te hebben of deze weer terug is, kan ik daarna Sailing Channel vergeten, is dan alleen nog open te krijgen na ongeveer 3 x opnieuw te hebben opgestart. Overigens valt Sailing Channel ook zomaar midden in een programma zomaar uit. Krijg ik die beroemde rode balk met witte tekst.

En intussen is de volgende zender ook bezig om te verdwijnen (i.i.g. met aston 1.05)n.l. Mezzo, waarvan het geluid verdwenen is, dit is er via HB wel.

Kortom, het gaat lekker met het CDS pakket. Zal blij zijn als volgende week m,n nieuwe Cam er is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest

Heb ik niet gelezen, maar zelf ervaren. Nasn heb ik vlak na Sailing Channel vast staan en na gekeken te hebben of deze weer terug is, kan ik daarna Sailing Channel vergeten, is dan alleen nog open te krijgen na ongeveer 3 x opnieuw te hebben opgestart. Overigens valt Sailing Channel ook zomaar midden in een programma zomaar uit. Krijg ik die beroemde rode balk met witte tekst.

En intussen is de volgende zender ook bezig om te verdwijnen (i.i.g. met aston 1.05)n.l. Mezzo, waarvan het geluid verdwenen is, dit is er via HB wel.

Kortom, het gaat lekker met het CDS pakket. Zal blij zijn als volgende week m,n nieuwe Cam er is.


Heb net even weer mijn Aston 1.05 getest, maar Mezzo en Sailing
Channel gaven bij mij (nog) geen problemen.
Maar het zal wel een kwestie van tijd zijn. cry
Verwacht je van de PowerCam Pro meer dan van een Aston 1.07? confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Heb net even weer mijn Aston 1.05 getest, maar Mezzo en Sailing

Channel gaven bij mij (nog) geen problemen.

Maar het zal wel een kwestie van tijd zijn. cry

Citaat:

 

 

Mezzo geeft nog steeds geen geluid, wel beeld.

 

 

Verwacht je van de PowerCam Pro meer dan van een Aston 1.07? confused

 

 

 

N.a.v. wat ik er hier allemaal over heb gelezen en n.a.v. wat mijn broer over de nieuwe cam heeft geschreven, heb ik in ieder geval de indruk gekregen, dat beide alle problemen oplossen, maar als CDS het ooit in z'n hoofd mocht halen om zelfs van codering te veranderen, heb je met deze nieuwe cam en een nieuwe kaart mogelijk weer beeld, deze geeft meerdere coderingen door. De Aston 1.07 zal in zo'n geval zeker moeten worden vervangen.

En n.a.v. dat lezen kwam ik tot de conclusie, dat de OTA van de Aston 1.07 zwaar te wensen over laat. Hoe het met de OTA van de nieuwe cam gesteld is weet ik niet, maar hopelijk beter dan met de Aston 1.07.

Misschien dat iemand dit wel weet?

 

Dit alles heeft mij dus de PowerCam Pro doen bestellen, ook al omdat het kwa prijs niet of nauwelijks uitmaakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...