Ga naar inhoud


philips DSR 7005 rare piep uit het apparaat


smartkid

Aanbevolen berichten

ik ben/was een trotse en tevrede gebruiker van de DSR 7005 maar vanaf vanmiddag een rare piep uit het apparaat en na wat onderzoek lijkt het van de harde schrijf te komen , apparaat helemaal stroomloos gemaakt te hebben en weer aan gezet eerst booten en daarna weer de piep maar na een aantal seconden weg piep maar naar het zoeken in de harde schijf opslag bleek er helemaal geen harde schijf gedetecteerd te worden. wie heeft hier ervaring mee ?

 

gr Bart

philips 7005 DSR en de strong SRT 6855 met inverto astra-HB LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor jaren terug heb ik eens een harddisk gehad waar ook een piep uitkwam. Het was de piep van moteras tegen lagers (?) heb er toen wat kruipolie ingespoten en toen was de piep weg.

De schijf heeft het nog jaren lang gedaan.

 

Maar dat terzijde, je zou de disc kunnen uitbouwen en in een pc kunnen aansluiten om te controleren of de disc idd defect is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee philips stuurde mij door naar winkelier en ik had geen zin en tijd om over €60 een gedoe te gaan maken want garantie is maar 12 maanden . nu na 3 dagen een weer een werkend apparaat en klaar.

philips 7005 DSR en de strong SRT 6855 met inverto astra-HB LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

hallo

ook hier rare piep en krassend geluid bij philips 7005 (1jaar oud) ook hier nieuwe schijf gehaald maar hij blijft zeggen dat er geen opslagmedium inzit

moet die harde schijf van tevoren geformateerd worden wat ik al wel met de philips in het menu heb geprobeerd of kan ik nog iets anders proberen

graag advies

bvd vinyl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...