Ga naar inhoud


Fredo de 7000 berichten al gepasseerd !!


paardengek

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Hoe treurig ook, Fredo heeft een tijdelijk ban vanwege een wat ongepaste en onbeschofte opmerking in een ander topic.
Over 12 dagen kan hij je antwoorden.

Ron


Ships, wanneer ik dit allemaal lees wordt er blijkbaar iemand die per ongeluk/onopzettelijk) iets verkeerds post in de ban gedaan voor (12 dagen).
Is dat een werking van een of twee gele kaarten = rode kaart? Het kan toch niet zo zijn dat wanneer iemand zoveel postings heeft door een foutje, 12 dagen op de bank moet gaan zitten. Stjonge wordt behoorlijk opletten wat je hier post, een verkeerd woord en 12 dagen bank zitten!
Is het niet verstandigger om gewoon die betreffende opmerking te bewerken, daarvoor zijn toch er moderators.


Gelukkig zijn we nog mensen en mogen dus fouten maken!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nou van mij ook gefeliciflapteerd, ik kan helaas niet lezen wat voor ergs je gedaan hebt, maar jou kennende zal het wel mee vallen.

 

sterkte cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theo5
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Hoe treurig ook, Fredo heeft een tijdelijk ban vanwege een wat ongepaste en onbeschofte opmerking in een ander topic.
Over 12 dagen kan hij je antwoorden.

Ron


Ships, wanneer ik dit allemaal lees wordt er blijkbaar iemand die per ongeluk/onopzettelijk) iets verkeerds post in de ban gedaan voor (12 dagen).
Is dat een werking van een of twee gele kaarten = rode kaart? Het kan toch niet zo zijn dat wanneer iemand zoveel postings heeft door een foutje, 12 dagen op de bank moet gaan zitten. Stjonge wordt behoorlijk opletten wat je hier post, een verkeerd woord en 12 dagen bank zitten!
Is het niet verstandigger om gewoon die betreffende opmerking te bewerken, daarvoor zijn toch er moderators.


Gelukkig zijn we nog mensen en mogen dus fouten maken!


Dat wat Fredo schreef was opzettelijk geplaatst. Misschien zonder over de gevolgen na te denken, maar wel degelijk opzettelijk en zeer kwetsend voor minimaal 2 personen.
Vandaar dan ook een terechte ban van 2 weken. Er zijn er voor minder al definitief gebanned.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal ook wel die posting hebben gemist en het lijkt me niet

structueel. Ik bezie Fredo als uiterst behulpzaam en nooit onaardig. In ieder geval: gefeliciteerd en welkom terug, wat mij betreft.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satpiet 200
van harte fred


Ik zie en lees dat Piet er ook even 600 postings heeft ook een mijlpaal van harte
toen ik daar was zat mijn vriend Marcel Meijer in de Joegoslavië .
Over een ban daar zit ik niet mee ik kan overal posten .
mensen helpen doe ik altijd .
En als mij iets opvalt en ik meld dat, dan een ban krijgen, vind ik zielig .
meer valt er niet over te zeggen

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ome Peter

Vind het dan ook gepaster je te fellieën bij je aanwezigheid :D

 

gegroet uit

 

Polen en Oostenrijk

 

Ps

 

gebant een straf of niet het gaat allemaal gewoon door he Fred cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank allen voor de steun en felicitaties

Ome Peter @

mijn netwerk ligt met regelmaat plat niet het mijne maar Fiberworld dat kan onze verbinding wat storen ik herstart met regelmaat je bent nu gelijk op de hoogte.

ik ben er mee doende om een geschikte oplossing te vinden.

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...