_Bartje_ Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Hallo, Een kennis heeft een raar probleem met zijn dreambox 600. De box hangt zichzelf op na gebruik van de harde schijf. Wanneer de schijf niet gebruikt wordt is er geen enkel probleem. Er zit een 160 gb hdd in. Opnieuw flashen ook al geprobeerd met de laatste PLI. Wanneer de box freezed bevriest het beeld en is de box niet meer te benaderen met afstandsbediening. Enkel power reset is dan een oplossing. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? MVG Bartje
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 misschien eens de films op pc overhevelen en dan de harddisk opnieuw laten formateren door de dm 600? hoe weinig het ook voorkomt een ext3 filesystem kan wel eens corrupt raken... cheers Music John Miles
_Bartje_ Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 Oke Bedankt voor de tip. Ga dit zeker proberen. Laat nog iets weten. Bartje
de Steef Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Heb een soort gelijk probleem, alleen in veel mindere mate. Als ik veel vooruit spoel stop play etcetera dan gaat hij ook hangen (met Pli Iolite). Formatteren hielp bij mij totaal niet. Ben dus bang dat dit niet de oplossing is
_Bartje_ Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Geplaatst: 15 maart 2008 Probleem wordt bij deze persoon erger en erger. Harde schijf ook al ontkoppeld, nu begint het probleem ook al zonder harde schijf gebruik. Ik denk dat opsturen de enigste oplossing wordt. Tuner wordt ook erg warm, bruine aanslag op binnekant deksel ter hoogte van de tuner. Is dit normaal?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen