Ga naar inhoud


Kan de UFS 910:


Zilvermeeuw

Aanbevolen berichten

Ik lees al een tijdje de forums over de UFS 910. Ik wil een nieuwe ontvanger en hij staat nu boven aan m'n lijstje.

 

Ik heb nog wel een paar vragen, waarvan ik de antwoorden nog niet gevonden heb:

  • Met de Dreambox is het mogenlijk, om via het netwerk TV te kunnen kijken op een PC. Kan dat ook met de UFS 910?
  • Als ik een HD film download, kan ik die dan via het netwerk afspelen met de UFS 910. Waarschijnlijk zal hij wel omgezet moeten worden naar een formaat voor de UFS.
  • Kan de UFS 910 via het netwerk Timeshift spelen en opnemen?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Zilvermeeuw
Riaad: bedankt voor het antwoord.

Het is wel jammer.

Kan het dan wel via de USB disk? Ik bedoel het timeshiften en gedownloade films afspelen.


Opnemen op een externe USB HD gaat wel, dus ik veronderstel dat timeshiften dan ook werkt. HD films van internet lukt (nog?) niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden!

 

Ik belde vanmiddag de lokale leverancier om de Kathrein te bestellen en die stelde direct de vraag: "goh, je wil hem zeker voor cardsharing gebruiken"

 

Ikke: Goh, hoe weet je dat....

 

Zijn reactie: Cardsharing met de Kathrein als client, werkt niet op de Nederlandse Seca kanalen.

 

Ikke: Oeps.

 

Wat is hier van waar? Het is toch een 'normale' linux doos? De leverancier heeft dit getest met een MGCam server.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Black_64
Origineel bericht van: Zilvermeeuw
Zijn reactie: Cardsharing met de Kathrein als client, werkt niet op de Nederlandse Seca kanalen.

Ikke: Oeps.

Wat is hier van waar? Het is toch een 'normale' linux doos? De leverancier heeft dit getest met een MGCam server.

Als client geen probleem.
Kan Mgcamd, camd3 en Evocamd draaien. (Newcs draait ook)

Als server moet je wel een externe progger aansluiten (USB of Seriëel).


Uw lokale leverancier zal misschien iets anders bedoelen???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ufs910 (aaf image 1.3a)al een tijdje lopen met camd3 in een share met als server dreambox 7025 als emu cccam 2.0.8 en newcs 1.2. Kaart sharen loopt prima, problematischer is hier de usb schijf( Packard Bell safe and store 3500 met 500 schijf) deze loopt konstant en soms breekt deze opnames af. De 7025 heb ik al langer, in het begin was het met de software ook een drama ondertussen met de nieuwste Gemini image loopt deze prima.

 

johan

 

als de nieuwe Dreambox 8000 leverbaar is vliegt de kathrein eruit

Dreambox 7080 SSSS, Kathrein Cas90, 3xLNB UAS484, Katrein EXR1708

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilvermeeuw
Bedankt voor de antwoorden!

Ik belde vanmiddag de lokale leverancier om de Kathrein te bestellen en die stelde direct de vraag: "goh, je wil hem zeker voor cardsharing gebruiken"


Ikke: Neen ik hou niet van kaarten, uh dammen en schaken wel, maar wat heeft dat met mijn bestelling te maken?

Origineel bericht van: Zilvermeeuw

Zijn reactie: Oeps.

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...