Ga naar inhoud


dolphin 2001 zwembad robot


wimke

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: wimke
wie heeft er ook een ,want ik had graag geweten hoe hij bij jullie zijn werk doet [programma ]


De hardcore Sat4all leden hebben geen zwembad, die steken al hun zuur verdiende centjes in de sat hobby. smile

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn buurman heeft er een, ik zie het ding regelmatig z'n rondjes draaien op de bodem van het bad.

Ik heb van hem nog geen klachten gehoord.

 

Ikzelf gebruik de "Stofzuiger", (Aspirateur), voor dat geld koop je een 2e bad ernaast.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben er een, maar dan een ander merk. We gebruiken hem echter nooit. Het probleem is dat ons zwembad 2 niveau's heeft. Als de poolboy vanuit het laagste niveau naar boven kruipt kan hij zijn lijn niet houden. In tegendeel hij blijft altijd zijn oude lijn vervolgen.

 

Wij doen het gewoon op de ouderwetse manier. Grote slang aan het filkter systeem en gaan. Kost een paar uutjes, maar daarna is het wel helemaal schoon.

 

 

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: wimke
wie heeft er ook een ,want ik had graag geweten hoe hij bij jullie zijn werk doet [programma ]


De hardcore Sat4all leden hebben geen zwembad, die steken al hun zuur verdiende centjes in de sat hobby. smile



Hihi, sat kijken naast het zwembad met een heerlijk glas wijn. Als dat betekent dat ik geen Hardcore sat4all ben. Tja, heel erg....... :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...