Ga naar inhoud


kpn telefonie en telfort voip combineren met dialplan mogelijk ?


Aanbevolen berichten


ik was aan het speuren en kwam die tegen en toen schoot me de vraag van Ome Merde in gedachte dus dacht even melden maar ik zie nu ook dat het al gemeld was.

Zelf ga ik voor de SPA2100, de voorloper van de SPA2102 zo staat er vermeld. Deze heeft 2 POTS aansluitingen en die kan je beiden apart configureren.

Ik heb Budgetphone en Telfort en ik hoop beiden dan te kunnen gebruiken al heb ik gehoord dat Telfort niet via de 5060 port werkt en dat zou een probleempje kunnen zijn maar ja lukt het niet dan heb ik Budgetphone nog en neem ik misschien een 2e nummer in Zweden er bij. Daar wil ik de SPA2100 gebruiken want ik heb daar geen telefoonlijn maar wel internet via 3G modem zonder limit beperking.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

en het is de 7140 geworden, prima apparaat, werkt perfect met de lifline support.

inkomend en uitgaand op alle toestellen zowel z'n Telfort nummer als z'n KPN nummer (eigen Pretium smile ).

uitgaande is standaard z'n Telfort nummer maar mocht ie willen kiezen, dan kan dit met prefix *11#

bellen via Pretium Telecom naar Thailand is goedkoper dan met Telfort en aangezien ie daar geregeld heen belt ...

 

 

voila ... smile

 

 

thnx, voor het meedenken ...

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb mijn Zyxel modem van telfort en ik heb ook kpn lijn behouden.

Alsvolgt aangesloten.

Kpn lijn gaat naar splitter van splitter adsl uit naar modem en vanuit modem mijn voip van telfort.

Vanuit de splitter tel uit naar mijn andere telefoon en alles werkt prima.

Ik kan nu uit bellen van voip naar mijn kpn nr en ik kan met beide toestellen tegelijk uitbellen en gebeld worden.

 

cheers John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...