Ga naar inhoud


Politie hindert dinsdag het verkeer


El_Bandito

Aanbevolen berichten

staken ? smile

als ze meer willen willen verdienen echter "de baas" vertikt het om een salarisverhoging door te voeren, tja, dan had oom agent, net als alle andere werknemers, maar een vak moeten leren.

ik begrijp er niets van.

net zoals Ron al zei, ik ben dinsdag benieuwd. mijn lease-bak rijdt ook prima door de berm, geeneen agent die me tegenhoudt!

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je hebt misschien ergens wel een (klein) puntje.

Ik blijf erbij dat een van de grote argumenten voor meer loon (het gevaarlijke werk) zwaar overdreven wordt.

de burger loopt meer "gevaar" om tegenwoordig door een agent onheus behandelt te worden en dat lokt wederom agressie uit.

Als we gaan kijken naar de zorg, zie je dat verplegend personeel pas echt onderbetaald wordt. Zie je die al ziekenhuisdeuren barricaderen?

Ze hebben best recht op meer loon, en dat hebben ze van Guusje ook gekregen. Maar dat is niet goed genoeg voor meneer agent. Er moet meer bij want anders gaat de Nederlandse burger het voelen!

Nu we het gaan "voelen" moeten ze het echt niet vreemd vinden dat vrijwel geen enkele hollander daar begrip voor heeft.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn nu eigenlijk de feiten? Wat verdient iemand bij de politie..bijv. de agent, de figuur die leiding geeft aan een clubje agenten, bureau chef, regio chef..of hoe al die fucnties bij de politie ook heten. Wat ik bedoel...in vergelijking tot het bedrijfsleven en ter weging de fucntie / opleidingsnivo / ervaring ...wat zijn dan de verschillen. Iemand die dat weet?

 

Overigens vermoed ik dat de de volgende beroepsgroep - met een maatschappelijke verantwoordelijkheid - staat te trappelen...de zorgsector.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gesproken als discussies uit de hand dreigen te gaan lopen, heb je als mogelijkheid om de moderatoren te waarschuwen zo ze zelf al niet ingrijpen. Bij wie moet je je nu melden als zelfs laatstgenoemden de regels van fatsoen en respect aan hun laars gaan lappen????

 

Het valt me verder op dat op dit board waar (terecht) geen illegale praktijken worden toegestaan onze "kleine" vergrijpen in het verkeer bijvoorbeeld opeens weer wel zouden mogen. Over meten met twee maten gesproken.......

 

Nee, ik heb in juli een terechte beslissing genomen.

 

Groetjes van John uit Den Bosch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer
Origineel bericht van: Gerard 76

Waarom staken bij voetbalwedstrijden,
en waarom vandaag wel langs de weg staan te knippen?
Ze weten wel waar ze staken.....

Als (voetbal)"supporters" zich nu eens normaal zouden gedragen dan was een minimum aan hermandad nodig en konden de wedstrijden gewoon doorgaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een verhitte discussie is niet per definitie een slechte discussie en al helemaal niet per definitie tegen de regels.

Er wordt niet op de persoon gespeelt, noch wordt er gescholden In ieder geval niet door mij).

Zolang een discussie met goede argumenten gevoerd wordt en men elkaar onderling niet beledigd of uitscheld, heb ik er geen moeite mee.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sheeplover

Het valt me verder op dat op dit board waar (terecht) geen illegale praktijken worden toegestaan onze "kleine" vergrijpen in het verkeer bijvoorbeeld opeens weer wel zouden mogen. Over meten met twee maten gesproken.......Groetjes van John uit Den Bosch.

Kom op, niet zo flauw doen zeg...(volgens mij regent het buiten sick)

Origineel bericht van: sheeplover


Nee, ik heb in juli een terechte beslissing genomen.

huh... confused.... bij de politie gaan werken?

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer

Als (voetbal)"supporters" zich nu eens normaal zouden gedragen dan was een minimum aan hermandad nodig en konden de wedstrijden gewoon doorgaan.


Skol...daar sluit ik me bij aan. "t is gewoon ook nog eens belachelijk dat de voetballerij (alleen het woord al) zoveel maatschappelijk bedoelde resources vraagt!! Pleur op met het voetbal tuig.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrik erg van veel ongenuanceerde reacties hier, op enkele daargelaten.Niets persoonlijks hoor,maar het lijkt er op alsof je nu voor het eerst er achter komt hoe een groot deel (die vaak met de politie op straat te maken heeft)denkt. Iemand die zich op de weg (alsof het verkeer de enige taak van de politie is) gedraagt, heeft toch niets te vrezen? typerend non praktijk antwoord Als ik hier mensen woorden als "lamlul" zie gebruiken associeer die personen met de foute types uit televisie programma's als "Wegmisbruikers" en "Blik op de weg".

wie dan meester Co Spee?

 

Inderdaad is het respect voor oom agent verdwenen. Maar is dat de schuld van de politie of van ons als samenleving? Ik ik ik ik geloof dan meer in het laatste.Oh! geef de schuld maar aan de samenleving De politiek heeft er in de eerste plaats voor gezorgd dat de politie in veel gevallen maar niet alle gevallen machteloos is gemaakt en de veranderde samenstelling van de bevolking en het individualisme heeft hieraan niet bijgedragen.

 

Dat vind je hier ook terug in sommige reacties: Ik, ik, ik. Ik heb last ervan, ik baal, enz. Maar misschien is het toch wat socialer om even in de "wij" vorm te denken. Het is maar een idee.hoezo, moeten je dan voor een ander de mening verkondigen en zeggen dat is het! geef je eigen mening/ervaring, gezien er niet veel andere ik ik ik ik ik ik verhalen zijn, zouden ze wel eens vaker voor kunnen komen dan de raporten die worden geschreven /color]

 

Naast de agenten op straat heeft de politie natuurlijk veel meer taken. Daar blijven reacties over uit.

[color:#FF0000]als die "andere" hetzelfde werk patroon hadden zou er over geschreven worden denk ik

 

Ook het schrijven over opleiding en taken (zelfs door een moderator) raakt kant nog wal. Voor de diverse functies binnen de politie zijn ook verschillende niveaus in opleiding vereist. In veel gevallen lukt het niet meer om personeel te werven dankzij de hoogte van de loonschalen.soms MOET je eens tevreden zijn Gevolg is dat voor die functies ingehuurd moet worden en dat kost vaak veel meer. Dat wil eigenlijk niemand, lijkt me. Hoe kan je dat oplossen? Door de loonschalen aan te passen. Dan zijn we weer terug bij af.

 

Ook ik twijfel over het eisenpakket van de bonden, maar twijfel nog meer over het aanbod van Guusje en haar club. Het nare van zulke onderhandelingen is dat een politiek spel wordt gespeeld en dat serieuze onderhandelingen op een vrijdagavond worden afgeschoven naar ambtenaren van het ministerie, (zijn toch meestal de ambtenaren die het voor de minister uitzoeken,als alles klaar is zetten de bewindvoerders een krabbel ;)) zodat Guusje naar een feestje kan. Dat brengt partijen niet echt dichter bij elkaar en wordt vertrouwen geschaad.

dit brengt partijen ZEKER!! niet dichter bij elkaar en het vertrouwen IS al jaren geschaad

 

Maar laten we ons beperken tot serieuze op- en aanmerkingen in dit verhaal. Het lijkt me niet zo chique om alle stakende groepen hier de grond in te trappen (denkend aan komende loononderhandelingen van bijvoorbeeld de NS of de NPO).

 

Tja, dan mis je een keer een voetbalwedstrijd. Houdt het leven daarmee op? Ik denk het allemaal nog wel meevalt met ons...

Denken is niet weten!!

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het prijskaartje dat aan je hangt dan ongeveer.

 

...

 

Hoe meer ze gaan staken en de burgers gaan ireteren moeten ze echt niet gaan verwachten dat de burgers rustiger gaan doen bij voetbal wedstrijden. Gister nog mot gehad met het blauw omdat de muziek te hard stond. Nou ik weet het niet maar we moesten bijna onze mond houden om de muziek te horen. (was in een tent buiten)Rijden ze eerst half uur lang door de wijk heen wat kost dat wel niet aan benzine of diesel. Ipv dat ze eerst eens luisteren als ze buiten de auto staan nee ze vallen meteen met de deur in huis. Ik zal zien wat ze dinsdag gaan doen mij houden ze niet tegen idd wat ron al zegt als het moet ga ik er over heen. Als ik te laat op mijn werk kom betaal ik de eerst volgende boete niet. Wat hebben wij als burgers misdaan aan hun salaris niks dus , dus waarom moeten wij dan boeten voor iets wat ze met een bakske koffie en een koekske in den haag verzonnen hebben tijdens een potje kaarten. Zet alles maar 10 jaar terug en houd dat zo gulden terug dat schild volgens mij een hele hoop PUNT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...