Ga naar inhoud


commerciele aanbiedingen openen betaaltv Dreambox


prutsie

Aanbevolen berichten

Ik struin, zoals zovelen met mij, nogal eens wat rond op internet.

Grappig is het soms de duidelijke oplichtingspraktijken of andere duistere praktijken te bekijken waarmee sommige mensen hun geld proberen te bemachtigen.

 

vroeger kwam je op de bekende veilingsites regelmatig advertenties tegen voor commerciele cardsharing via internet.

Die advertenties zijn min of meer verdwenen, althans ik kom ze niet te vaak meer tegen, maar ik kwam pas geleden een website tegen die open en bloot, voor iedereen zichtbaar ofwel key's, ofwel cardsharing aanbied. Zelfs de titel van de website laat weinig te raden over.

 

Nu ben ik wat verder gaan snuffelen, en er blijkt een gewoon Nederlandse BV achter te zitten. Als het al geen gevalletje oplichting is dan zij deze grapjurken toch minimaal ergens anders illegaal mee bezig. Toch ????

 

Omdat de link commerciel is kan ik deze hier niet posten, het zou me een terechte directe ban opleveren. Maar omdat ik wel graag wil dat meer mensen wat rond kunnen snuffelen een niet al te ingewikkelde omschrijving. [weggehaald]

 

Wel het dringend advies absoluut GEEN gebruik van dit soort maffia achtige zaken te maken, maar dat lijkt me meer dan overduidelijk.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geld verdienen met inspanningen die derden gedaan hebben in een "hobbie sfeer".

Gewoon verwerpelijk, ik zou dit topic verwijderen omdat het pure reklame is, waarmee ik niet wil zeggen dat de poster bewust hiervoor reklame maakt want hij is er volgens mij ook tegen. Maar slechte reklame is ook reklame en werkt dergelijke praktijken in de hand.

Maar ik ben natuurlijk geen mod en zeg enkel mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aquasat,

ik ben er faliekant op tegen. Het is dan ook zeer zeker niet bedoeld als reclame, maar een conststering van een feit, en een vraag of er hier niets tegen te doen is.

Hiermee bedoel ik niet alleen het offline halen van een website, maar vooral het aanpakken van de aanbieders. Dit zijn volgens mij maffiapraktijken en die kunnen niet hard genoeg worden aangepakt.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja zo blijft het.

Ik zie hier ook wel eens cardservers tekoop staan wegens stoppen van de "hobby".

Als je die dingen op veilingsites ziet staan is het vaak nog inclusief ledenbestand a een x aantal euro's per maand toch.

 

Het is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ongelofelijk dat dergelijke lieden "vrijelijk" lijken te kunnen handelen.

Vergeet ook ff niet dat doordat die lui dat doen, wij met dure abonnementen zitten.

Als IEDEREEN gewoon normaal zou betalen, zouden de abbo prijzen wellicht enkele euro's goedkoper kunnen per maand.

 

Maargoed, het punt is duidelijk en ik wil er dus maar een slotje opgooien. Iedereen kan zelf uitpluizen waar dergelijke info te krijgen is. Hier werken we daar uiteraard niet aan mee.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...