Ga naar inhoud


Center-uitgang Denon AVR 1804 werkt niet altijd


Aanbevolen berichten

Mijn Denon AVR 1804 heeft een Centerspeaker uitgang die niet altijd goed werkt. Het apparaat in en uitschakelen helpt soms.

Ik denk dat het aan 1 van de relais ligt die de speakers in en uitschakelen. (als ik van stereo naar surround wissel hoor ik een bult relais schakelen) Heeft er iemand een schema van deze receiver of misschien een andere oplossing?

 

Gr. Rene

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Misschien probeer je dolby-surround mode te draaien, bij een uitzending/programma, wat geen dolby-surround informatie meestuurt.

 

In dat geval hoor je inderdaad heel zacht en vervormd geluid uit de middenspeaker komen.

 

Sommige uitzendgemachtigden maken er soms ook een potje van, en dan hoor ik ook storende geluiden uit de middenspeaker komen.

 

Wissel eens van programma of bron, wanneer je het verschijnsel hoort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ,bedankt voor je reactie maar het is echt de uitgang die regelmatig weigert geluid te geven op normaal niveau.

Als ik de versterker uitschakel en weer aan dan schakelen de relais opnieuw en dan werkt het wel.

Hopelijk vind ik ergens het schema want anders wordt het ben ik bang flink zoeken. (Tenzij dat de printsporen goed te volgen zijn)

 

Gr .Rene

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...