Ga naar inhoud


Joe Bonamassa in Hardenberg


Zilverster

Aanbevolen berichten

@All,

 

 

Joe Bonamassa, zoals de opening's titel al aangeeft..........

 

De liefhebbers zullen begrijpen wat ik bedoel shocked .

 

Zijn er nog meer mensen die morgen avond naar Hardenberg gaan om dit spektakel mee te maken, ben benieuwd ?

 

 

Volgende week een vervolg, Nightwish Amsterdam :D , gr.

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Diverse keren al gezien, glijdt de laatste jaren af vind ik persoonlijk.

Laatste concert was bijna 2 uur wachte tot ie begon met spelen, was het al afgelopen wink

 

Hoop gepingel, geen lekkere ruige bluesrocknummers meer zo als in het verleden.

 

btw als je uit stadskanaal komt, wrom ben je gisteren niet heengeweest dan?

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Harley4,

 

 

Ik zal wat eieren mee nemen, voor het geval dat eek ......

 

Mijn ervaring is dat de muziekanten er ook zin in moeten hebben zo'n avond als ze spelen, gaat i.d.d. wel eens heen en weer, helaas.

 

 

Citaat:
btw als je uit stadskanaal komt, wrom ben je gisteren niet heengeweest dan?

 

Volgens mij was gister avond Groningen aan de beurt ?

 

Ik ben een trouwe bezoeker van Hardenberg, mede doordat het geluid daar altijd goed is, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Morgothzz,

 

 

Ik heb net zijn toer schema even bekeken op de official web site van hem en zag i.d.d. Heerhugowaard er bij staan voor gisteravond.

 

Ik moet toegeven dat de latere uitgebrachte CD's wat slapper overkomen, maar denk dat hij live wel zal terug vallen op het wat oudere repertoire zoals de meesten dat doen.

 

Nu maar hopen dat Joe er vanavond net zoveel zin in heeft als ik, we wachten af.

 

Ga je toevallig ook naar Nightwish volgende week, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Morgothzz,

 

 

Gisteravond lekker genoten van Joe, hij had een goede ballans tussen rustige momenten en het tijd worden om er even weer tegenaan te gaan. Wat opviel was het verschrikkelijke snelle vinger werk, dat kwam vooral goed tot zijn recht in de stukken die gespeeld werden op een akoestische gitaar.

 

Geen tijd gehad om in te slapen dus, speelduur zo'n 1 uur en drie kwartier, bijna zonder pause, dus niets te klagen.

 

Al met al een avond die we weer in de boeken kunnen bijschrijven als zeer geslaagd, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocketscientist,

 

 

Jools Holland is mij niet bekend en ken er geen werk van.

 

Ik heb net even op zijn website gekeken en heb de indruk dat ik ook hier richting de blues moet zoeken.

 

Ik zal binnekort eens kijken of ik muziek van hem kan vinden, goede tips zijn altijd welkom.

 

Paradiso is ook een van mijn favoriete plekjes wink , gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zilverster

 

Ga je toevallig ook naar Wacken Open Air?

De bezetting is zeer interessant, naast de grote namen komen ook Kamelot, Axel Rudi Pell, Sonata Arctica, Avantasia (de nieuwe plaat "The Scarecrow" is erg goed -> TIP! <-)en Nightwish. Het wordt dus allemaal minitieus plannen en fors doorwandelen laugh

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Morgothzz,

 

 

Citaat:
Ga je toevallig ook naar Wacken Open Air?

 

 

Nee, maar heb net even op de site gegeken en dit ziet er i.d.d. indrukwekkend uit wat betreft de band's die daar spelen, lijkt nu al uitverkocht trouwens.

 

Ik ken dat "goed plannen en fors doorwandelen" vooral als band's gelijktijdig spelen en je keuzes moet maken, erg vervelend.

 

Zo heb ik ieder jaar Arrow meegemaakt tot dat men dit ging veplaatsen buiten Lichtenvoorde, waar ik enorm van baal.

 

Om die reden ga dit jaar ook niet en de meeste band's heb ik al meerdere malen gezien.

 

Wat me wel leuk lijkt is o.a. Iron Maiden dit jaar in Assen, vooral voor de kinderen, om dat eens mee te maken.

 

Bedankt voor de TIP van Avantasia, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Morgothzz,

 

 

Oja, ik had ook nog even een tipje voor je, Circus Maximus > Isolate. Beeje jongens onderelkaar en niet de kwaliteiten als de jongens van Dream, maar toch. Vooral de zanger, die zeer eenvoudig richting Dio opgaat en bij mij zeker de top 5 van zangers begint binnen te lopen. Mijn broer heeft ze 2 weken geleden live gezien en zegt dat ze de uitgebrachte studio CD's live zeker waar kunnen maken, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilverster
@Morgothzz,


Oja, ik had ook nog even een tipje voor je, Circus Maximus > Isolate. Beeje jongens onderelkaar en niet de kwaliteiten als de jongens van Dream, maar toch. Vooral de zanger, die zeer eenvoudig richting Dio opgaat en bij mij zeker de top 5 van zangers begint binnen te lopen. Mijn broer heeft ze 2 weken geleden live gezien en zegt dat ze de uitgebrachte studio CD's live zeker waar kunnen maken, gr.


Zilverster.


Hier moet ik mij helemaal bij aansluiten! De laatste cd is erg goed, en live zijn ze meer dan goed (een paar weken geleden in het voorprogramma van Symphony-X mogen aanschouwen). En het lijken mij nog sympathieke gasten ook!

Die Bonamassa had ik overigens ook nog wel eens willen zien, de dvd van het optreden voor Rockpalast staat hier toch zeer regelmatig op.

Maar goed, in mei is het alweer Y&T tijd. En in het najaar naar Alter Bridge, ook lekker! Iron Maiden sla ik over, zeker nu Within Temptation (met afstand de band waar ik de grootste hekel aan heb) in het voorprogramma staat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...