Ga naar inhoud


Joe Bonamassa in Hardenberg


Zilverster

Aanbevolen berichten

@geba,

 

 

Citaat:
en live zijn ze meer dan goed (een paar weken geleden in het voorprogramma van Symphony-X mogen aanschouwen). En het lijken mij nog sympathieke gasten ook!

 

 

Mijn broer en zijn vrouw zijn er geweest 2 weken geleden bij het optreden. Ze zeiden dat ze, en meerdere mensen, Circus Maximus zelfs beter vonden dan Symphony-X en dat het heel gewone jongens waren zonder fratsen.

 

De Rockpalast DVD van Bonamassa is erg goed, draait hier ook regelmatig.

 

Wat Y&T betreft, die zijn ook te vinden op Arrow dit jaar.

 

 

Citaat:
Iron Maiden sla ik over, zeker nu Within Temptation (met afstand de band waar ik de grootste hekel aan heb) in het voorprogramma staat.

 

Ik ben zelf groot fan van Iron Maiden en met name Bruce ( met die andere zanger was er niets aan ) en weet dat wanneer deze band optreed het voor mij altijd groot feest is en ik helemaal uit m;n dak ga.

 

Wat betreft Within Temptation, dat vinden mijn kinderen erg goed en zelf's mijn vrouw. Twee jaar geleden zijn we daar dan ook met het hele gizin naar toegeweest en het komt bij mij niet vaak voor dat mijn vrouw mee gaat, het geen ik ook geen behoefte aan heb als het om hard rock concerten gaat gezien mijn ervaringen met haar in het verleden :D . De kinderen zijn vaker van de partij om met me mee te gaan, maar die maken wel hun eigen keuze of ze het mooi vinden of niet om ergens met me naartoe te gaan.

 

Gezien dit alles lijkt mij Assen een leuke keus, ben benieuwd wat daar verder nog gaat komen, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Zilverster
@geba,



Ik ben zelf groot fan van Iron Maiden en met name Bruce ( met die andere zanger was er niets aan ) en weet dat wanneer deze band optreed het voor mij altijd groot feest is en ik helemaal uit m;n dak ga.


Aiii, mijn favoriete albums zijn het debuut en daarna Killers, met Paul DiAnno dus. Piece of Mind vind ik overigens ook super, net als Number of the Beast hoor. Na Powerslave begon ik het allemaal wat minder te vinden. Ach wie weet, als er verder nog goede bands komen dat ik me dan toch nog bedenk. Volgens de organisator is het een fantastische lokatie!

Overigens vond ik Symphony-X toch nog wel wat beter dan Circus Maximus, ondanks het wat mindere geluid van Symphony-X (ik ben in Hellendoorn geweest).

Gr,
geba.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens zet gewoon ff de nieuwe dvd van Exodus aan (double live dynamo)en dan sta je weer met beide benen op de grond.

 

Murder in the front row

Crowd begins to bang

And there's blood upon the stage

Bang you head against the stage

And metal takes its price

Bonded by blood

 

:D :D :D :D

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...