loodvrij Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 Hallo, Op mijn dreambox 7000 s heb ik een vreemd fenomeen. Als ik zap naar een zender is het beeld heel even mooi en fris, maar na 1,5 sec. is het beeld een stuk donkerder. Net of ik 1 of andere instelling niet goed heb staan mijn plasma is een lg 42pc51. komt iemand dit probleem bekent voor ? Met vr. groeten loodvrij DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade. DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)
Gerard 76 Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 Lijkt wel een soort screensaver. Mijn PS 3 doet dat na 5 minuten stilstaand beeld.
Tonskidutch Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 k zou eens kijken welke beeld instelling op de lcd display is ingesteld normaal/auto/dynamic/cinema k dnk dat het auto settings zijn van de lcd, die beeldhelderheid aanpassen op de helderheid van de omgeving dat is dus wellicht enkel te bepalen als je de beeld en kwaliteitsbepalende instellingen van je lcd kent. dus eigenlijk niet een dreambox probleem/vraag maar een lcd instellingsprobleem cheers Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
lite Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch k zou eens kijken welke beeld instelling op de lcd display is ingesteld normaal/auto/dynamic/cinema k dnk dat het auto settings zijn van de lcd, die beeldhelderheid aanpassen op de helderheid van de omgeving dat is dus wellicht enkel te bepalen als je de beeld en kwaliteitsbepalende instellingen van je lcd kent. dus eigenlijk niet een dreambox probleem/vraag maar een lcd instellingsprobleem cheers ja precies, ik heb ooit ook zoiets gehad op een plasma met 'dynamic contrast' aan And now for something completely similar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen