Ga naar inhoud


BBC Prime weg uit pakket ?


Han Il Asco

Aanbevolen berichten

ik had um eerst ook nog in mijn zaplijst staan, maar ik had nooit beeld en zag geen codering of iets dergelijks, is het misschien niet gewoon gezever?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nuo, ik heb hem in mijn lijst (TF7710HDPVR) gezet met deze gegevens, maar ik krijg helaas alleen zwart.

Ik kan niet de codering opgeven, alleen maar dat-ie gecodeerd is.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: shauna
Je kan digitenne NIET in bergen op zoom ontvangen!

Het kan wel maar overhouden doet het beslist niet, en dat kan stabiliteitsproblemen opleveren. Sowieso heb je een hark oid nodig, de KPN/Funke antennes doen het alleen misschien als je ze bovenop het dak zet (onder het dak alleen bouquet 1 en 2). Of zoals Lucboz wanneer je in een flat ofzo zit met vrij zicht.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: shauna
Je kan digitenne NIET in bergen op zoom ontvangen!Vandaag ook weer even met b.op z. gebeld en nog steeds BBC Prime!


er zijn zoals ik lees sommige die wel beeld hebben op hun kaart en andere dan weer niet,
welke kaart versie heeft die persoon met BBC prime,is dat een zwarte of een andere,
even de balans opmaken miss welke kaart wel nog werkt miss.
ik heb een groene en die werkt niet op BBC prime op 19.2.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus nu een groene zonder abonnement en een zwarte met Toppakket.

Op alle twee de kaarte heb ik momenteel BBC Prime.

Afwijkend is de video pid 1619.

1621 is TVV en 1622 is CDS, waar 1619 vandaan komt en beeld mee heb weet ik zo even niet.!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha,nu komen we er miss,even de transponder inscannen en die V pid aanpassen,miss dat het dan wel beeld geeft hier.

heb ook een groene wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oude kanalenlijst van de Philips 5816 decoder waar BBC Prime wel bij werkt uitgelezen en geopend met de kanalen editor Mess en deze vergeleken met een snelscan CDS kanalenlijst van vandaag waar BBC Prime niet mee open gaat.

Vreemde is dat op kanaal 40 BBC Prime vandaag in de snelscan lijst voorkomt maar officieel niet meer bij CDS in het pakket zit.!

 

Er zijn verschillen in de instellingen van BBC Prime en pas ik de snelscan kanalenlijst aan dan geeft BBC Prime ook op de originele decoder beeld.

 

Met de kanalen editor Mess kan ik zien dat de verschillen niet in de video pid zit zoals de software van de decoder aangeeft maar in de Video en Audio ECM

Zoals hierboven al vermeld moet dit verandert worden naar de oude instelling 1619 om beeld te krijgen op BBC Prime.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast shauna

BBC Prime heeft mij per mail verteld dat zij nooit op de Astra hebben uitgezonden doch op de Hotbird!Wie zit er nou te liegen?Canal Digitaal blijft bij zijn verhaal!Neem straks Freesat, kleine schotel en overal in europa te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast shauna

Nou onze vrienden in b.op Zoom hebben digitenne een poosje uitgeprobeerd maar niets dan ellende,ze zitten tussen de zender Breda en Goes in.Dramas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast shauna

Ze hebben net als wij een zwarte kaart.bij ons zit het er niet meer op maar bij hun vandaag 8.5.08 kijken ze nog steeds naar BBC Prime.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC Prime heeft uitgezonden op astra 19.2 op de transponder van UPC Direct,

denk dat die van BBC Prime foute info geven.

wss beetje last van de warmte daar lol

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: shauna
Nou onze vrienden in b.op Zoom hebben digitenne een poosje uitgeprobeerd maar niets dan ellende,ze zitten tussen de zender Breda en Goes in.Dramas!

Ik weet er alles van. wink Goes komt nog wel het beste door. Bouquet 1 uit Rotterdam kan ook flink binnendreunen maar de overige bouquetten uit Rotterdam waren niet allemaal even geweldig. Breda is, iig in dit huis, compleet bagger. Als je oude posts van mij hier terugzoekt zal je er genoeg over vinden. Binnenkort kan ik hier meer over vertellen.. Dat horen jullie nog wel. smile

@Johan: ik krijg er geen beeld op, volgens mij kan ik de ECM ook niet aanpassen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

@Johan: ik krijg er geen beeld op, volgens mij kan ik de ECM ook niet aanpassen.


Ik kan de ECM alleen aanpassen doordat ik voor de Philips decoders kanalenlijsten maak met een kanalenlijst editor voor de Philips.
Recent heb ik voor de Philips met 6071 firware een nieuwe originele firmware met nieuwe snelscan en duo lnb kanalenlijst geplaatst waarbij de ecm van BBC Prime is aangepast.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik snap het ook niet meer. Op mijn originele Philips 2210 heb ik beeld op BBC Prime. Het is niet weggeweest en ik heb ook geen herscan uitgevoerd. Op mijn Dreambox 7000s geen BBC Prime meer. Wel signaal maar zwart beeld. Op beide ontvangers zo'n groen/grijze kaart (die overigens heel laat worden opgewaardeerd!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...