Ga naar inhoud


BBC Prime weg uit pakket ?


Han Il Asco

Aanbevolen berichten


  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

neen,de BBC is een verandering aan het doen aan z'n zenders en deze zal verdwijnen van de astra,

er zal wel een andere in de plaats komen ofzo.

en dit bericht is al gepost bij TVV ook wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik er al over geschreven bij het topic Eurosport bij TVVlaanderen:

 

"De uitzendingen van BBC Prime op Astra worden stopgezet.

 

Ik vermoed dat het te maken heeft met de hervormingen bij BBC Prime dat volledig zal overgaan naar BBC Entertainment, BBC Knowledge en BBC Lifestyle. (3 nieuwe kanalen). Die hervorming is begonnen in Azië en in Europa al ingezet in Polen bij Polsat en ik vermoed dat de rest van Europa nu redelijk snel zal volgen. Ik ben eens benieuwd of we die kanalen terug in het basispakket gaan krijgen, waarschijnlijk niet. Als ze ooit terugkeren zal het wel voor een ander pakket zijn."

 

Greets

________________

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er nu dan toch niet meer op. Er komt in de hele nieuwsbrievenlijst geen brief over BBC Prime voor. Op de hele TVVaanderen site is geen letter hierover te vinden, ook niet in het eurosport bericht, zoals beweerd wordt.

Kan op het hele internet er ook niets over vinden, Alleen op forum sites. Ook de BBC Prime site en de TV Vlaanderen en Canaal Digitaal site zwijgen er als het graf over.

 

Een 1 april grap? Overigens heb ik wel gezien dat deze zender via TVVlaanderen i.d.d. niet meer wordt doorgegeven.

 

Ik heb BBC Prime nu opstaan via de HB frequentie, dit zal, als het toch waar blijkt te zijn, een goed alternatief zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat uit nieuwsbrief 36 van TVVlaanderen:

 

" BBC Prime niet langer beschikbaar via ASTRA

Het Britse BBC Prime heeft besloten niet langer uit te zenden via de ASTRA satelliet. Dit heeft helaas tot gevolg dat de zender niet langer kan worden aangeboden door TV VLAANDEREN."

 

Als ze niet meer via Astra gaan uitzenden, zie ik niet in hoe CDS het nog kan gaan doorgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat uit nieuwsbrief 36 van TVVlaanderen:

 

 

Nr. 36, geen wonder dat ik die niet kon vinden, de lijst met nieuwsbrieven op de site, gaat niet verder dan nr. 34.

 

Neemt niet weg dat ik me nog steeds afvraag wat hun bron dan mag zijn. Want op de sites van BBC en van BBC-Prime komt er geen letter over voor.

 

Het enige, op de BBC Prime site, waaruit je kunt concluderen dat het wel waar is, is, dat ze alleen de HB frequentie noemen en niet die van astra 1. Maar dat is dan ook het enige.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat BBC Prime gaat verdwijnen. Hopenlijk krijgen we er wel een zender voor terug! Dat hadden ze eigenlijk ook moeten doen met ZoneClub, die uit het Familiepakket verdween.

 

Eigenlijk best irritant dat het bijna 1 april is. Je gaat steeds minder dingen geloven! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder verdween Mezzo al uit het Basispakket richting het Familiepakket.

 

En RTL 8 is ook geen verbetering t.o.v. Talpa (met destijds het eredivisievoetbal)

 

De meerwaarde van het Basispakket is naar mijn mening achteruit gegaan.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL 8?

 

Ik meen dat we het over BBC PRIME hadden?

 

Canal Digitaal had gewoon de nieuwe Thema zenders van 23,5 oost in het Basispakket moeten drukken.

 

Dat had nu de halve wereldbevolking al wel een Basispakket afgesloten, hi!

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan doen we er gelijk Film 1 en Sport 1 bij in dat basispakket en dan neemt de hele wereldbevolking een abonnement op dat basispakket.

 

Om dan na een half jaar te merken dat er helemaal geen basispakketten meer zijn af te nemen. Sterker nog dat Nederland geen satelliettelevisieaanbieder meer heeft.

 

Wat ben ik blij dat sommige mensen hier geen financiële rol in onze samenleving spelen.

 

Het is bij heel veel mensen, ik wil heel veel hebben voor heel weinig geld en na mij de zonvloed.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag niet dat CDS en TVVlaanderen alles gratis weggeven en ben de laatste om te gaan beweren dat je voor 1 Euro per maand een volledig pakket moet hebben. De ganse boel moet natuurlijk wel rendabel blijven en CDS en TVVlaanderen zijn geen liefdadigheidsinstellingen en er is niets mis mee dat er winst wordt gemaakt.

 

Wat wel stuitend is, is dat mensen worden gelokt met lage prijzen, die dan (in het geval van TVVlaanderen) na één jaar (met een simpele vermelding op de volgende factuur) worden verhoogd (en waarvan men reeds van in het begin wist dat men de prijs na één jaar zou verhogen) en waarbij dan zenders uit het basispakket worden gehaald zoals eerst Action Now en nu BBC Prime zonder dat in enige vervanging wordt voorzien en waarbij m.i. nu al vaststaat dat vanaf het moment dat men voldoende abonnees heeft, alle erotiekkanalen uit alle pakketten aan een forse meerprijs in één apart pakket gaan terechtkomen, waar men gedurende jaren klanten heeft gelokt met de vermelding dat dit een gratis optie was, zonder erbij te vermelden dat het maar tijdelijk gratis was. M.a.w. meer betalen en minder krijgen dan het wordt voorgesteld. En eens je klant bent, blijf je het wel is de redenering want je hebt je materiaal aangekocht, vnl een ontvanger die Seca aankan, je kaart die toch wel uitermate duur is en een activatievergoeding.

 

Greets.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...