Ga naar inhoud


Gelezen/ongelezen berichten in de mist


exciter

Aanbevolen berichten

Een tijdje ging alles redelijk goed met de nieuwe versie van UBB, maar vanaf gisteren heb ik het weer, wat er al eens eerder is geweesd en was al "opgelapt".

 

Als ik de site opkom, zie ik een hoop geel, veel ongelezen dus.

Dan ga ik bvb. naar nieuws, lees daar wat en als ik dan terug kom naar de overzicht, is alles blauw. Zelfs categorien, waar ik nooit kom.

 

Is er ergens een oud bestandje teruggezet?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk je, dat ik dat nog niet had gedaan? :D

 

Ik kijk wel eerst om dingen zelf op te lossen, hoor, voor ik wat ga roepen. wink

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let maar eens op de tijd of datum van je machine. Had er en paar weken geleden ook last van maar mijn klok stond ineens 3 dagen vooruit !

Tijd gesynchroniseerd en de cookies verwijderd, alles gelezen aangeklikt en nu draait alles weer goed.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een andere mogelijkheid is, dat je computer op de verkeerde tijdzone staat, met de actuele europeese tijd. Je klok staat dan wel gelijk, maar de UTC tijd klopt dan niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat staat allemaal goed, dit eeuwel had ik opgelost, toen mijn PC niet strookte met mijn eigen website (ook een forum).

 

Het loopt nu weer goed met sat4all, lijkt, dat het een keer goed mis is gegaan en nu gaat het weer goed.

 

Misschien is er een bepaalde volgorde van taken (muisklikken), welke zelden voorkomt en deze gooit alles overhoop.

 

Zo iets heb ik op mijn forum ook. Als een lid zijn nieuw ingekomen PM leest, is alle gelezen/ongelezen info op het forum zelf op nul. Heb nog niets kunnen vinden, wat het veroorzaakt.

 

Tja, software wordt door mensen gemaakt...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...