Ga naar inhoud


[all]Settings 30-3 van Joske


settings joske

Aanbevolen berichten

Het is me dan toch eindelijk gelukt om weer een nieuwe settingslijst te produceren.

Het heeft heel wat frustratie opgeleverd maar alle problemen lijken nu opgelost.

Ik was al vanaf januari bezig om een update uit te brengen maar iedere keer ging er iets mis.

Eerst fec waarden die spontaan veranderden als ik ze met de editor wou bewerken, vervolgens vloog mijn schotel van het dak, dan had ik weer problemen met de software die ervoor zorgde dat ik na dagenlang scannen opeens overal verwijderd item in mijn lijst had staan.

Na het terugzetten van mijn backup waren er spontaan vele kanalen plots verdwenen, dus kon ik weer helemaal opnieuw beginnen.

Vervolgens had de box weer problemen met mijn satconfiguratie, dus moest ik weer het dak op om mijn opstelling dan maar weer alleen op een enkele draaibare schotel te laten draaien.

Kortom grote frustratie, ik had op bepaalde momenten dan ook echt zin om er helemaal mee te stoppen.

 

Maar goed, het is dus uiteindelijk allemaal toch weer goed gekomen.

 

Je vind de lijsten dan ook weer zoals altijd op hackweb

 

Ze zijn tevens beschikbaar via de download van pli en de useraddon van gemini ( waarvoor ik M_Z nog wil bedanken die de lijsten voor mij omzet )

 

Groeten, Joske

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast DreamTon

Joske fijn dat je ondanks alle problemen toch een nieuwe lijst hebt uitgebracht. Hij is al geupload in mijn DM600 en ben d'r weer blij mee.

 

Bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

toppie eindelijk weer een nieuwe Joske lijst die ik al jaren gebruik ..

 

Kleine opmerking joske ik ziet dat de tv-vlaanderen kanalen nog op de oude transponder staan , ware misschien handig van al de nieuwe transponder te voorzien ( die nu reeds al werkt )

 

Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne

VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: settings joske
De volgende update zal geen 4 maanden duren, dus voor dat de oude transponder niet meer gebruikt word is dat ook in de lijst aangepast.

ik vrees alleen dat TVV vrij snel op de oude frekwentie een "ticker" text gaat laten lopen - dan hebt ge er natuurlijk baat bij om die nieuwe frekwentie zo snel mogelijk te gebruiken in uw lijsten.
het zal overigens ook geen 4 maand duren, maar 2. De oude frekwentie wordt op 1 juni afgeschakeld.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...