Ga naar inhoud


CCcam op NSLU2 Debian


Knarfie

Aanbevolen berichten

Ik probeer CCcam (CCcam.armeb) te starten op mijn NSLU2 Debian server en krijg de melding: './CCcam: cannot execute binary file'

Ik heb CCcam voldoende rechten (755) gegeven. Dezelfde melding krijg ik ook als ik CCcam.ppc wil starten maar dat is logisch wat die is niet voor de NSLU2. Ook heb ik verschillende versies (2.05, 2.07, 2.08)geprobeerd met hetzelde resultaat. Wat kan het probleem zijn dat CCcam niet op wil starten?

 

Groet Knarf

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank voor je antwoord.

 

Zoals in dat draadje beschreven, heb ik CCcam geunzipd en CCcam.armeb hernoemd naar CCcam. Versie is 2.08. Als ik nu CCcam wil starten (alleen om te kijken of ie opstart configureren komt later) krijg ik die melding. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ik een cardreader moet aansluiten en configureren om alleen CCcam op te starten.

 

Groet Knarfie

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke Debian variant en versie, SlugOS/BE (het oude openSLUG) of LE? Als het BE is dan moet het echt werken dat is aan de hobbel gekregen met 3.10 en 4.8... Laten we eens beginnen met de binaries die wel/niet zijn ingeladen? Zoals libstdc++6 anders gaat CCcam inderdaad niet starten, verder raad ik aan om de packages eerst te updaten en te upgraden alvorens "kernel-module-usbserial kernel-module-ftdi-sio usbutils libusb-0.1-dev cron tar gcc-symlinks binutils-dev" erin te schuiven (4.8). Beetje afhankelijk van je kaarlezer moet je meerdere stappen gaan ondernemen, zeker als er een tarball gecompiled moet gaan worden. Gebruik je om wat voor reden de oude 3.10 versie dan raad ik je aan dit forum eens goed te doorzoeken want er staat een hoop over geschreven en geloof me het werkt absoluut smile

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even terug komen op het probleem. Ik lees na wat gegoogle dat libcrypto.0.7.9 nodig is om CCcam op te starten. Op de NSLU2 staat libcrypto.0.9.8. Is het mogelijk dat de melding './CCcam: cannot execute binary file' veroorzaakt door een nieuwere versie van libcrypto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...