Gast rcf_hans Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Hallo allemaal Mijn Dreambox werkt op moment weer niet zo als het zou moeten. Het probleem is dar er totaal niets meer in het display zichtbaar is. Ook kan ik hem niet meer serieel benaderen. Heel soms komt er wel boot_5600 ( het is een 5620 ) te staan maar daar blijft het dan ook bij. Omdat ik veel gelezen heb kan het dus zo zijn dat de boot naar de knoppen is. Maar als iemand een andere idee heeft hoor ik dit dolgraag. Als het de boot is zou ik graag tegen vergoeding iemand willen vragen om me te helpen Helaas kan ik zelf niet langs komen omdat ik rolstoelgebruiker ben ) maar als iemand mij wil helpen zodat ik weer kan zappen ben ik weer dolgelukkig. dreambox 5620 pli flubber als soft
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Kan je de kap er eens afhalen , en kijken of de Elco`s van de voeding Bol staan . ( of lek zijn ) De 1 na de andere voeding van de dm 56xx gaat de laatste tijd stuk .
iemand Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Goeie tip, doe er anders maar een foto bij, dan kijken we wel mee ;-) gr. Erik
Gast rcf_hans Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Hartelijk dank voor de tips maar helaas kan ik door die handicap er niet bij. Ik ben al blij dat ik op voor mij een gevaarlijke manier de aan en uit knop kan vinden op de achterkant ( omdat ik dan half uit mijn rolstoe moet hangen ) En kan z'n voeding gemaakt worden of is mijn kliko de nieuwe eigenaar ?
ernie115 Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 hallo heb hetzelfde probleem met een drembox 5620 messtal is de grote elco in de voeding kapot 68yf 400v en anders via een_of_andere_veiling_site duitsland een nieuwe voeding kopen wat ik denk ook ga doen vaste prijs daar bij een_of_andere_veiling_site 45 euro plus 10 euro verzend kosten en orginele voeding van dreambox mvh johan bokkers
ernie115 Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 o ja stond censuur mocht je de naam willen weten stuur maar een vraag naar j.bokkers@tiscali.nl mvg johan bokkers
Mojo Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Misschien handig om te vermelden waar je ongeveer in Brabant woont. Soms komt hulp spontaan You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast rcf_hans Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Dat is idd makkelijk ik zit in omg Den Bosch
Gast rcf_hans Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Ik heb hem eens van de stroom laten halen en na 24 uur weer aan laten sluiten. Toen de stekker in stopcontact ging kwam er weer eens keurig 5600_boot te staan nog niet op de manier hoe het moet maar ik kon wel erease doen. Nadat gedaan te hebben werkt mijn droomdoosje weer maar durf alleen niet te rebooten en de stroom eraf te halen anders kan het wel weer eens mis zijn. Ik wil ieder bedanken voor een reactie en mogelijk kan ik weer een beroep doen als het echt nodig is.
Mojo Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Dit riekt naar brakke Elco's You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
ernie115 Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 hallo werkt jou dreambox alweer. mvg johan bokkers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen