Ga naar inhoud


Bij hoeveel berichten wordt je ere-lid...etc. etc.


djpetit

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af bij hoeveel berichten je doorstroomt naar ere-lid, sat4all-freak enz ? Ik kan dit niet ergens terugvinden. Wordt dit bepaald door de moderators of dus echt bij het aantal geplaatste berichten ?

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: djpetit
Ik vroeg me af bij hoeveel berichten je doorstroomt naar ere-lid, sat4all-freak enz ? Ik kan dit niet ergens terugvinden. Wordt dit bepaald door de moderators of dus echt bij het aantal geplaatste berichten ?

mvgr,

djpetit


Ieder lid op het board heeft een titel. Die titel is vermeld onder de Alias bij ieder bericht van een lid. Sommige titels worden automatisch gegenereerd afhankelijk van het aantal berichten van dat lid. Sommige titels worden toegekend door de administrateur van het board.

0 Nieuw hier
25 Lid
100 Volwaardig lid
300 Sat4all Fan
500 Sat4all Freak
1000 Sat4all Core Member
5000 Sat4all verslaafd

Staat in de FAQ en dat vindt je HIER klikkerdeKLIK dus nog effe dan ben je volwaardig lid :D

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

En als je mij een behoorlijke som geld op mijn bankrekening stort, dan denk ik graag over een titel als "Erelid" of "Sponsor" na.

Sjaak(k) heb ik destijds de titel "Zendamateur" gegeven. Dat heeft hem veel duiten gekost. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kunnen we vrouwelijke leden na bewezen diensten de titel "sat-slet" geven wink

 

Als ik het lijstje zo zie zou er misschien met 2500 berichten nog een titel tussen passen, nu zit er wel een erg groot gat tussen 1000 en 5000 berichten.

 

Bijv 2500 = sat verslaafd

5000= sat-master of zoiets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje off-topic: Alle moderators waren het 100% met elkaar eens dat sjaak op sat4all niet langer te handhaven was. Dat was dus niet mijn beslissing, maar onze beslissing die we hebben genomen aan de hand van klachten van moderators en een aantal leden die zich mateloos stoorden aan sjaak!

Wij zijn met sjaak meermaals dialoog aangegaan, maar alles wat we van hem terug kregen was een hoop verwijten, op slinkse wijze moderators tegen elkaar uitspelen en eigenwijze praat, maar nooit eens een "sorry, zal er voor zorgen dat het niet meer gebeurt".

Ik zou zeggen, doe zelf wat moeite om het gat te vullen of zwijg anders, want jouw opmerkingen (ook in eerdere berichten van jou in het topfield forum) rieken mij te veel naar oproerkraaierij en oproerkraaiers en stemmingsverziekers krijgen een aantekening in hun profiel en zijn bij herhaling zonder verdere waarschuwing ex-lid.

Wij proberen met man en macht de stemming hier op niveau te houden, maar potloden zoals jij weten dat steeds weer te ondermijnen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik zou zeggen, doe zelf wat moeite om het gat te vullen of zwijg anders, want jouw opmerkingen (ook in eerdere berichten van jou in het topfield forum) rieken mij te veel naar oproerkraaierij en oproerkraaiers en stemmingsverziekers krijgen een aantekening in hun profiel en zijn bij herhaling zonder verdere waarschuwing ex-lid.

Wij proberen met man en macht de stemming hier op niveau te houden, maar potloden zoals jij weten dat steeds weer te ondermijnen.

Sorry, ik weet niet waarover je het hebt confused

 

Ik weet inmiddels nu wel wanneer je je maar iets aangesproken voelt je direct overgaat tot het "benoemen" van personen, zoals in dit geval "Potloden" en de hierbij behorende kenmerken.

 

Nogmaals, jammer dat je zo reageert, een iets volwassener houding zou je meer sieren i.p.v. niet ter zake doende meldingen dat je e.e.a.bijhoud in het profielenboekje totdat ..........

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Mijn opmerking wat Sjaak(k) betreft was als grapje bedoeld. Ik weet zeker dat Sjaak(k) erover zou lachen.

Toxic ziet ook de humor ervan in en door Toppers hebben we weer ruzie.

Toppers doe me een plezier en regel dit met Ron op een beleefde manier via PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Mijn opmerking wat Sjaak(k) betreft was als grapje bedoeld. Ik weet zeker dat Sjaak(k) erover zou lachen.
Toxic ziet ook de humor ervan in en door Toppers hebben we weer ruzie.
Toppers doe me een plezier en regel dit met Ron op een beleefde manier via PM.

Helemaal mee eens..
Maar terug ontopic Erelid status krijg je in de meeste gevallen als ex moderator, zoals ik, die zijn functie neerlegt als gevolg van tijd gebrek.
Er zijn bij sat4all een aantal extra, niet automatisch bij een totaal van postings, titels zoals feedhunter.
Ik hoop dat dit een antwoord op je vraag geeft?


PS We kunnen ook een titel invoeren zoals zeiklid smile

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet helemaal waar.

Erelid "status" krijg je als je langere periode een waardevolle bijdrage levert aan dit forum.

Dat kan dus zijn omdat je moderator werk hebt verricht, maar ook bijvoorbeeld als je net als bijvoorbeeld Sattaz heel erg veel mensen helpt door hun vragen netjes, correct en op positieve wijze te beantwoorden. Het is is een soort dankjewel van ons aan waardevolle leden.

Als je dat doet op een wijze zoals Toppers dat deed, wordt je op een gegeven moment "Sat4all potlood";-))

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp je boodschap.

 

Voor mij is het geen ruzie ! Het is Toxic welke wat "stekelig" en "gevoelig" (dus geen humor !) aan het reageren is over Sjaak(k).Voor mij hoef ik niets te regelen via PM (imers geen ruzie) met Toxic, mocht het nodig zijn zal ik zeker via PM contact met hem opnemen.

 

Oja, ik had je gemist maar je bent gelukkig terug.

In mijn ogen zeker een versterking van dit board, waar haal je de tijd vandaan om dit te doen naast het drukke bestaan bij Avid.

Mijn complimenten wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

 

te doen naast het drukke bestaan bij Avid.

 

Avid Technology is het al sind 2003 niet meer. Maar ik ben nog steeds in dezelfde branche aan het werk. Alleen bij een andere baas. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...