Ga naar inhoud


[TF5510pvr] Blijt hangen op Menu. (zonder hdd erin)


afred

Aanbevolen berichten

Ik heb in het bezit van een Topfield 5510.

Wat wil nu het geval de TF blijft "hangen" op het menu ik kan wel nav door het menu maar ik kan daar niet meeer uit.

Heeft iemand een idee hoe ik de TF kan resetten?

Wat ik wel heb gedaan is naar fabrieksinstel maar dat geeft geen resultaat.

afred

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Dutchmen_474

Hallo Alfred,

 

misschien een harddisk probleem?

Testen door harddisk los te koppelen en kijken wat er dan gebeurt.

 

Succes,

 

Dutchmen_474

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie, ik ben vergeten te vermelden dat ik de HD heb verwijderd en deze in een nieuwe TF de 5010 heb geplaatst waar de HD goed werkt.

De TF 5510 weer op de 220V aangesloten maar hij blijft in het menu staan, dus volgens mij is dat de oorzaak niet.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afred,

Ik denk dat het daar wel aan ligt.

Als ik het bericht goed lees heb jij uit een goed werkende TF5510 de HDD verwijderd en deze in een nieuwe TF5010 geplaatst.

Hierna de TF5510 weer aangezet en dan...?

Start de TF5510 wel goed op en krijg je beeld of gaat het alleen fout als je het Menu opent en weer wil sluiten?

Voor zover ik geïnformeerd ben is de aanwezigheid van de HDD in de configuratie van de TF5510 opgeslagen.

Als je nu zonder meer de HDD verwijderd kan ik me voorstellen dat dit problemen opleverd als je het Menu opstart.

Heb je nog wel de mogelijkheid om een Factory reset uit te voeren?

Zo ja probeer dit dan eerst even en mocht de TF5510 weer hangen dan blijft toch echt niets anders over om de 220V steker uit de wandcontactdoos te trekken en maar hopen dat daarna alles weer functioneert.

Ook het (tijdelijk) terugzetten van de HDD is een optie want dan kun je constateren of het probleem ligt aan het verwijderen van de HDD.

Succes.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

BEDANKT het werkt.

Wat ik gedaan heb is, bij het "blijven hangen" heb ik op de fabrieks instellingen gedrukt met gevolg dat alle instellingen er uitwaren. dus wat hierboven werd gemeld dat er geen kanalen in zaten klopte.

Ik heb de kanalen opnieuw ingesteld en de TF ging mooi van het menu af.

Kijk daar is het forum voor.

Nogmaals bedankt.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...