Ga naar inhoud


Welke tv kaart voor mijn mediacenter


Aanbevolen berichten

Ik heb thuis een mediacenter staan en daar wil ik graag een tv kaart in hebben. Ik wil graag schotel kijken op mijn mediacenter. Ik wil ook nog een goede videokaart hebben voor hdmi. Ik wil graag mijn CD kaart ook kunnen gebruiken. Mijn videokaart die ik er nu in heb is de helft van de grote van wat normaal in een pc zit maar de tvkaart kan de gewone formaat zijn. Wie kan mij adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Origineel bericht van: reinholld
Ik heb thuis een mediacenter staan en daar wil ik graag een tv kaart in hebben. Ik wil graag schotel kijken op mijn mediacenter. Ik wil ook nog een goede videokaart hebben voor hdmi. Ik wil graag mijn CD kaart ook kunnen gebruiken. Mijn videokaart die ik er nu in heb is de helft van de grote van wat normaal in een pc zit maar de tvkaart kan de gewone formaat zijn. Wie kan mij adviseren.


Ik ben momenteel ook op zoek en ben op site van Technisat aan het zoeken. Die lijken ook een externe versie van zo'n kaart
te hebben.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mij huidige setup. Ik gebruik Vista Media Center met TV Pack 2008 icm een Sky Star HD2 die via DVBSBridge voor DVBViewer met MCE wordt verbonden. Als videokaart gebruik ik een passive cooled Ati Radeon HD3650. Dit zit overigens in een Antec NSK2480 kast waarin twee grote 12cm fans de luchtstroom verzorgen. Dus dit systeem is lekker stil.

 

Met een Phoenix interface icm ACamd plugin kun je je CD kaart probleemloos blijven gebruiken in DVBViewer.

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...