Jump to content
Sign in to follow this  
Jürgen

Kan via MijnCanalDigitaal geen mail meer verzenden

Recommended Posts

Circa 10 dagen geleden heb ik bij CanalDigitaal een administratieve wijziging ingeschoten (wisselen van STB Irdeto2 naar STB Seca).

Sinds die tijd kan ik vanuit MijnCanalDigitaal geen mail meer naar CD verzenden. Nadat het pop-up venster verschijnt met de mededeling 'Uw gegevens worden opgehaald, ..' krijg ik de melding 'No permission (Status: 98)'.

Overigens krijgt de CD medewereker die met mijn account locaal bij CD heeft ingelogd dezelfde foutmelding te zien.

Ik heb echter wel toegang tot mijn on-line facturen en kon mijn proef HD TV actieveren, dus mijn account werkt wel prima.

Ook blijk ik nu geen mail meer van CD te ontvangen want na de aanmelding van gisteren hoor ik een bevestigingsmail van CD te ontvangen en deze is niet binnengekomen.

Uiteraard ontvang ik alle andere mail wel.

Herhaaldelijk bellen met de klantenservice van CD leverde alleen op dat zij het niet wisten dan wel dat het niet aan CD ligt.

Volgens hen hebben zij het probleem nu naar 2e lijns support doorgesluisd (!!!).

 

Nu is het natuurlijk nooit uitgesloten dat het probleem binnen mijn omgeving zou kunnen liggen maar dat is hoogst onwaarschijnlijk omdat ik voor alle zekerheid ook een Ghost image back-up van ruim 2 weken geleden heb teruggezet, geen updates laten downloaden maar zonder resultaat.

 

Herkent iemand dit probleem of heeft iemand nog een goed advies?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest E Pouls

Ik heb afgelopen week ook een paar keer een foutmelding gehad toen ik CD wou mailen via het contactformulier. Nu durf ik niet te zeggen dat het dezelfde foutmelding is.

Na een paar uur werkte het bij mij wel weer goed.

Dus denk toch dat de fout wel degelijk bij CD zit.

En heb zelfs de volgende dag al antwoord gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: Jürgen
Circa 10 dagen geleden heb ik bij CanalDigitaal een administratieve wijziging ingeschoten (wisselen van STB Irdeto2 naar STB Seca).
Sinds die tijd kan ik vanuit MijnCanalDigitaal geen mail meer naar CD verzenden. Nadat het pop-up venster verschijnt met de mededeling 'Uw gegevens worden opgehaald, ..' krijg ik de melding 'No permission (Status: 98)'.
Overigens krijgt de CD medewereker die met mijn account locaal bij CD heeft ingelogd dezelfde foutmelding te zien.
Ik heb echter wel toegang tot mijn on-line facturen en kon mijn proef HD TV actieveren, dus mijn account werkt wel prima.
Ook blijk ik nu geen mail meer van CD te ontvangen want na de aanmelding van gisteren hoor ik een bevestigingsmail van CD te ontvangen en deze is niet binnengekomen.
Uiteraard ontvang ik alle andere mail wel.
Herhaaldelijk bellen met de klantenservice van CD leverde alleen op dat zij het niet wisten dan wel dat het niet aan CD ligt.
Volgens hen hebben zij het probleem nu naar 2e lijns support doorgesluisd (!!!).

Nu is het natuurlijk nooit uitgesloten dat het probleem binnen mijn omgeving zou kunnen liggen maar dat is hoogst onwaarschijnlijk omdat ik voor alle zekerheid ook een Ghost image back-up van ruim 2 weken geleden heb teruggezet, geen updates laten downloaden maar zonder resultaat.

Herkent iemand dit probleem of heeft iemand nog een goed advies?




Gebruik je firefox ?? daar heb ik dit namelijk ook mee , met Internet Explorer werkt het wel !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: cardwizard
Gebruik je firefox ?? daar heb ik dit namelijk ook mee , met Internet Explorer werkt het wel !

Ik gebruik inderdaad Mozilla Firefox (2.0.0.13) maar tot circa 2 weken geleden functioneerde alles perfect. Misschien is er een upgrade geïnstalleerd die dit nu veroorzaakt.
Overigens heb ik het ook met IE (7.0.5730) geprobeerd maar ook daar zonder een beter resultaat.
Zo net ook nog eens geprobeerd maar weer zonder resultaat.
Ik wacht wel af tot ik een reactie van CD krijg op mijn per brief ingezonden klacht.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Citaat:
Ik wacht wel af tot ik een reactie van CD krijg op mijn per brief ingezonden klacht.

 

Ik zou daar eerder op hopen, dan op wachten:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: Toxic[Q
Ik zou daar eerder op hopen, dan op wachten:-)

Het hopen heeft inderdaad een positief resultaat opgeleverd.
Vlak voor de middag werd ik n.a.v. mijn per brief verzonden klacht door een bijzonder vriendelijke vrouwelijke CD medewerkster gebeld.
Samen hebben we een aantal zaken doorgenomen en omdat zij er niet uitkwam en het probleem zelf locaal kon reproduceren heeft zij beloofd dit door een techneut uit te laten zoeken en mij daarna weer terug te bellen.
Zo net ben ik weer gebeld met de mededeling dat het probleem was opgelost en ja ik kan weer mailen.

Dus je ziet maar weer, ook CD heeft goede momenten al zal je dat niet meer verwachten.
Hierbij dus een pluim aan de CD ServiceDesk, dus niet de Klantenservice (Call Center) want die is brandhout.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: radio man
Ik vind ze de laatste tijd stukken vriendelijker en deskundiger geworden.


Dat hebben we dan toch maar mooi bereikt met ons allen.
Nu nog zorgen dat het in de toekomst ook zo blijft. whistle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy