Ga naar inhoud


Kan via MijnCanalDigitaal geen mail meer verzenden


Jürgen

Aanbevolen berichten

Circa 10 dagen geleden heb ik bij CanalDigitaal een administratieve wijziging ingeschoten (wisselen van STB Irdeto2 naar STB Seca).

Sinds die tijd kan ik vanuit MijnCanalDigitaal geen mail meer naar CD verzenden. Nadat het pop-up venster verschijnt met de mededeling 'Uw gegevens worden opgehaald, ..' krijg ik de melding 'No permission (Status: 98)'.

Overigens krijgt de CD medewereker die met mijn account locaal bij CD heeft ingelogd dezelfde foutmelding te zien.

Ik heb echter wel toegang tot mijn on-line facturen en kon mijn proef HD TV actieveren, dus mijn account werkt wel prima.

Ook blijk ik nu geen mail meer van CD te ontvangen want na de aanmelding van gisteren hoor ik een bevestigingsmail van CD te ontvangen en deze is niet binnengekomen.

Uiteraard ontvang ik alle andere mail wel.

Herhaaldelijk bellen met de klantenservice van CD leverde alleen op dat zij het niet wisten dan wel dat het niet aan CD ligt.

Volgens hen hebben zij het probleem nu naar 2e lijns support doorgesluisd (!!!).

 

Nu is het natuurlijk nooit uitgesloten dat het probleem binnen mijn omgeving zou kunnen liggen maar dat is hoogst onwaarschijnlijk omdat ik voor alle zekerheid ook een Ghost image back-up van ruim 2 weken geleden heb teruggezet, geen updates laten downloaden maar zonder resultaat.

 

Herkent iemand dit probleem of heeft iemand nog een goed advies?

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb afgelopen week ook een paar keer een foutmelding gehad toen ik CD wou mailen via het contactformulier. Nu durf ik niet te zeggen dat het dezelfde foutmelding is.

Na een paar uur werkte het bij mij wel weer goed.

Dus denk toch dat de fout wel degelijk bij CD zit.

En heb zelfs de volgende dag al antwoord gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Circa 10 dagen geleden heb ik bij CanalDigitaal een administratieve wijziging ingeschoten (wisselen van STB Irdeto2 naar STB Seca).
Sinds die tijd kan ik vanuit MijnCanalDigitaal geen mail meer naar CD verzenden. Nadat het pop-up venster verschijnt met de mededeling 'Uw gegevens worden opgehaald, ..' krijg ik de melding 'No permission (Status: 98)'.
Overigens krijgt de CD medewereker die met mijn account locaal bij CD heeft ingelogd dezelfde foutmelding te zien.
Ik heb echter wel toegang tot mijn on-line facturen en kon mijn proef HD TV actieveren, dus mijn account werkt wel prima.
Ook blijk ik nu geen mail meer van CD te ontvangen want na de aanmelding van gisteren hoor ik een bevestigingsmail van CD te ontvangen en deze is niet binnengekomen.
Uiteraard ontvang ik alle andere mail wel.
Herhaaldelijk bellen met de klantenservice van CD leverde alleen op dat zij het niet wisten dan wel dat het niet aan CD ligt.
Volgens hen hebben zij het probleem nu naar 2e lijns support doorgesluisd (!!!).

Nu is het natuurlijk nooit uitgesloten dat het probleem binnen mijn omgeving zou kunnen liggen maar dat is hoogst onwaarschijnlijk omdat ik voor alle zekerheid ook een Ghost image back-up van ruim 2 weken geleden heb teruggezet, geen updates laten downloaden maar zonder resultaat.

Herkent iemand dit probleem of heeft iemand nog een goed advies?




Gebruik je firefox ?? daar heb ik dit namelijk ook mee , met Internet Explorer werkt het wel !

Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cardwizard
Gebruik je firefox ?? daar heb ik dit namelijk ook mee , met Internet Explorer werkt het wel !

Ik gebruik inderdaad Mozilla Firefox (2.0.0.13) maar tot circa 2 weken geleden functioneerde alles perfect. Misschien is er een upgrade geïnstalleerd die dit nu veroorzaakt.
Overigens heb ik het ook met IE (7.0.5730) geprobeerd maar ook daar zonder een beter resultaat.
Zo net ook nog eens geprobeerd maar weer zonder resultaat.
Ik wacht wel af tot ik een reactie van CD krijg op mijn per brief ingezonden klacht.


Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
Ik zou daar eerder op hopen, dan op wachten:-)

Het hopen heeft inderdaad een positief resultaat opgeleverd.
Vlak voor de middag werd ik n.a.v. mijn per brief verzonden klacht door een bijzonder vriendelijke vrouwelijke CD medewerkster gebeld.
Samen hebben we een aantal zaken doorgenomen en omdat zij er niet uitkwam en het probleem zelf locaal kon reproduceren heeft zij beloofd dit door een techneut uit te laten zoeken en mij daarna weer terug te bellen.
Zo net ben ik weer gebeld met de mededeling dat het probleem was opgelost en ja ik kan weer mailen.

Dus je ziet maar weer, ook CD heeft goede momenten al zal je dat niet meer verwachten.
Hierbij dus een pluim aan de CD ServiceDesk, dus niet de Klantenservice (Call Center) want die is brandhout.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...