Ga naar inhoud


[DM 7025+] mp3 afspelen zonder tv inschakelen?


vmb

Aanbevolen berichten


Doe 't zelf met een 7000, maar die van jou zal het ongetwijfeld ook kunnen.

Enige nadeel is het kleine display, vooral met een uitgebreide mp3theek, kan het even lastig zijn het gewenste bestand op te zoeken.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon "ergens" de MP3 op "een" HD/CF/USB oid, mounten en vervolgens bijv. via webinterface bestand opzoeken en aanklikken, en voila > geluid.

Kan uiteraard ook enkel met AB en display, maar dan moet je wel de weg weten. (even TV aan is verhelderend.)

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hp8072
Dat is een goede
Want hoe zet ik mp3 op een 7025+
en hoe speel ik het af?
Wie geeft mij hier antwoord op? mad


Welk image gebruik je, en zit er een hdd in ?

Gr

DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63")

DM 800HD, OpenPLi® , CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf een 7000, maar aangezien de 7025 een verbeterde versie hiervan is.....

Maar tot nu toe hebben alle images bij mij, en dat zijn er vele, gewoon MP3 kunnen afspelen.

Er zijn wel een aantal plug-ins maar die heb je (tegenwoordig?) niet (meer) nodig.

Zet gewoon maar eens een MP3 daar waar je box erbij kan en klik het aan. Kan overigens ook gewoon in /movies en dan net zo starten als opnames.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hp8072
Dat is een goede
Want hoe zet ik mp3 op een 7025+
en hoe speel ik het af?
Wie geeft mij hier antwoord op? mad


Als je je dreambox in een netwerkje zet met je computer (want ik neem aan dat daar de mp3's opstaan)
kopieer je je mp3's zo eenvoudig via het FTP adres (van de dreambox) naar je Dreambox. wink

Ps: Van waar : mad? whistle

Groeten,

 

Hendrik

 

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hendrik het is geen probleem om via dcc center mp3 naar de dreambox te schieten maar waar plaats ik ze en hoe speel ik ze af

dat was de vraag dat is me tot nog toe niet gelukt en ik heb het echt al op verschillende manieren geprobeerd.

ps ook Hendrik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het eerst dat ik hoor dan een 7025 iets niet kan dat een 7000 wel kan, maar het maakt niet uit waar je de MP3's zet, als je box er maar toegang toe heeft.

Zo kun je ze rustig op een USB stick zetten (dreambox geformatteerd) en ze daarvan afspelen zodra de stick gemount is.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hp8072
Dat is nou net het verschil tussen een 7000 en eemn 7025+
Ik heb ook nog een 7000 hier nooit problemen gehad met mp3 afspelen
Maar bij de 7025+ lukt het me niet mad


Wat doe je bij je 7025+ anders dan bij je 7000.?
Het principe is hetzelfde. Gewoon mp3 met ftp naar je hdd van de 7025+ overzetten, zoals Hendrik ook al zei. smile

Of lukt dit gedeelte wel, maar speelt gewoon niet af.
Gebruik zelf LT, deze heeft een erg mooie Media Centre, en afspelen geen probleem.
Maar met Pli, Gemini of Ronaldd moet het ook gewoon lukken hoor.

Gr.

DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63")

DM 800HD, OpenPLi® , CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...