Ga naar inhoud


freezers met cccam en gemini op de 400


batjuh

Aanbevolen berichten


Probeer Gemini 4.31 voor Relook 400 te vinden. Ik heb hier een CubeCafé 250s. Daar staat nu Gemini 4.3.1 voor CubeCafé250 op. Daar heb ik nu CCcam 2.0.8 zonder freezes op draaien!

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet even update naar de laatste editie van Enigma (R5 meende ik) voor de Relook/IP-Box. Deze bevat namelijk een fix om het freeze probleem met CCcam te verhelpen.

 

Het blijkt namelijk dat de ontwikkelaars van CCcam een 'bug' hebben geimplementeerd waarbij Relook/IP-Box hardware te maken krijgt met freezes. Deze 'bug' schijnt sinds 2.0.4 te zijn geintroduceerd waarbij extra meuk in de key-handling uitvoerd wat resulteerd in een freeze. Er is ook een fixed CCcam binary in omloop die het freeze probleem verhelpt en tevens ook de tweede CI kan aanspreken/lezen/etc.

 

Op de site van Denktenk is een thread the vinden waarbij dit duidelijk wordt gemaakt.

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fdm
Probeer Gemini 4.31 voor Relook 400 te vinden. Ik heb hier een CubeCafé 250s. Daar staat nu Gemini 4.3.1 voor CubeCafé250 op. Daar heb ik nu CCcam 2.0.8 zonder freezes op draaien!

?? Weet je zeker dat je ver. 4.3.1 erop hebt staan?
Op een cubecafe 250?
Ik denk versie 4.3.0 met de 2.0.8 cccam Ipboxfixed
OR...
heb ik het fout? crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...