Ga naar inhoud


Seca2 met emu te bekijken? Wachten of doorgaan met TVV kaart kopen?


Aanbevolen berichten

Ik zie hier en daar ke_s voor c+ en tvv, hoe zit dat? Is dat om te MOSC'en of gaat het ook via e_u's? Zijn er how-to's om te MOSC'en want ik zie overal 7.1 tutorials in het frans, en ik geloof dat we ondertussen al aan 7.3 zitten in .fr.

 

Ik hoor dat er nieuwe kaarten komen (of gekomen zijn in .fr), is dat dan seca3 of nog steeds hetzelfde?

 

Ik ben van plan om een TVV abo te kopen om te kijken via een dreambox7000+Technomate 9100 via interne sharing. Ik versta dat ik daarvoor een kaart moet kopen. Als er bijv. een kaartwissel is, moet ik dan een nieuwe kaart kopen of wordt die gewoon omgeruild? Koop ik ze nu of wacht ik beter? (als er kaartwissels zouden zijn?) En aan welke versie van seca kaarten zit TVV eigenlijk?

 

Hopelijk overtreed ik geen regels door dit allemaal te vragen..

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@basix,

 

Ik denk dat de key's van de MOSC kaartjes afkomstig zijn, een goeie EMU ben ik nog niet tegen gekomen voor de Nederlandse Seca 2. In Nederland hebben we ook de versie 7.3 kaarten voor Seca.

 

Wat betreft de nieuwe kaarten voor Frankrijk zou je voor info eens hier op het forum kunnen gaan zoeken.

 

Wanneer je een TVV ABO hebt en er komen t.z.t. nieuwe kaarten uit, dan zouden er gewoon nieuwe kaarten toegestuurd gaan worden, normaal gesproken. TVV gebruikt ook nog steeds de versie 7.3 kaarten voor Seca 2, net als de Nederlandse kaarten.

 

Ik denk dat je dus rustig een TVV kaart zou kunnen gaan kopen.

 

Een goed Seca FAQ is die van Roland von Gilead, kijk/zoek maar eens met google, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ga in ieder geval niet zitten wachten tot er wat publiek wordt gemaakt. Dat gebeurt (hopelijk) niet.


Publiekelijk zal er weinig bekend gemaakt worden.....en terecht denk ik
er zijn mensen die al dik 2 jaar bezig zijn en zullen dit niet zomaar prijsgeven,
En een emu al helemaal niet.Dit heeft als reden dat nano 51
niet zomaar te hacken is

woutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie praten net of jullie wel illegaal beeld hebben is dat zo ?

Is er nu concreet al iets ? Niet dat je een howto hoeft te maken ofzo dat iedereen illegaal kan kijken hiero. Maar is er uberhaupt iets en zo ja is dat dan voor een gewone consument te realiseren.

 

Als je beide met ja kan beantwoorden zou t leuk zijn smile Het moet gewoon leuk blijven en het gaat er dan mij gewoon ook het gehalte van kijk het kan met een big smile :D

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat woutje zegt klopt oa de nano 51 is een moeilijk geval ,en dik 2 jaar proberen klopt ook de keys is geen probleem maar zonder de juiste nano heb je daar niks aan .

wat is illegaal ?ik heb zelf 2 abbo,s op c+ en toch ben je aan het testen ,degene die er geld voor vragen en delen die moeten ze aanpakken maarja das mijn mening gr jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Nederlandse paket schijnt te draaien op een kaartje met dezelfde naam als een bekende bouwmarkt.

Hoelang het op deze maffiakaart draait, geen idee het zal niet de eerste keer zijn dat al na een korte tijd blijkt dat je niet meer dan een dure ijskrabber hebt.

Voor de prijs van dit kaartje heb je al bijna een jaar abonoment.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ook al is het Irdeto, het is toch CDS


Ja maar het gaat om keys voor TVV en die gebruiken de Irdeto codering niet. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Net als Basix valt het mij ook op dat er de laatste tijd met enige regelmaat files door doorgaans bekende suppliers geupload met zogenaamde 'seca fixes'. Ze blijken codes te bevatten voor C+ (Prov. ID: 006a) en TVV (Prov. ID: 006c).

 

Maar tot nog toe heb ik GEEN van deze codes werkend gezien of uit betrouwbare bron vernomen dat ze werken, maar ik vraag me af of dit betekent dat we ze dan zonder meer als FAKE af moeten doen.

 

Exact identieke codes zie ik namelijk herhaaldelijk terugkomen en aangehaald worden door diverse verschillende bronnen. Neemt iedereen e.e.a. dan zomaar klakkeloos van elkaar over of is er hier toch meer gaande en boeken de sat-hobbyisten toch enige vooruitgang bij hun studie, maar zit het probleem in het schrijven van stabiele emu's?

 

Wie weet er meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo maar een gokje ... zijn het misschien nog overblijfselen van de eerste "hack" op seca2?

Sommige sleutelmakers ruimen hun bestanden niet goed op en blijft er vaak oude meuk in zitten.

Kijk maar eens hoe lang de laatste seca1 sleutel nog terug te vinden was, jaren ... !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze lijst heb ik uit een andere forum:

 

"Channels open only on Diablo CAM & fte(clones) & Giga Twincam, DVBcard (vPlug v1.9.X) and (S2emu)

 

channels open on Diablo CAM & fte(clones) & giga Twincam:

11739 V MTV Hits

MTV Base

VH1 Europe A

VH1 Classic Europe

MTV Two

11817 V Mezzo

11973 V MTV Music

MTV NL

12012 V Trace TV

12324 V Sailing Channel International

12640 V Motors TV

 

Channels open - S2emu & Dragon/T-Rex CAMs

11817 V Mezzo

12012 V Trace TV

12324 V Sailing Channel International

12640 V Motors TV

"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok mooi, maar dat zijn toch zenders die op een 7.0 kaart lopen.(en zijn niet C+NL)

Er is voor de zenders die op een 7.3 kaart, die hier in Nederland gebruikt wordt, geen een zender open.

Ik kan er naast zitten hoor, dus houd ik de topic in de gaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...