Ga naar inhoud


is mijn Silvercrest cdv710 nog te redden?


Gast duca

Aanbevolen berichten

hoi, is mijn silvercrest cdv710 auto radio van [lidl]nog te redden..na een kortsluiting [verkeerd aansluiting ] kwam wat rook uit maar als het scherm ingeklapt blijft, dan werkt alles nog

ook met de ab maar klap ik het scherm om hoog dan blijf hij gewoon spelen, en de beeld is ook goed maar dan werkt de ab en de knopjes niet meer,graag u reactie.

groet.duca

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,ik heb hem weer open gehad maar de flatkabel is in orde,

maar ben wel wat anders tegen gekomen ik weet niet hoe die heet

het heeft de lengten en de vorm van een normaal pink nagel aan de zijkant was moeilijk te lezen 16v 470hf,weet iemand hoe zoiets heet? was duidelijk te zin

dat ie in brand heeft gestaan, ik wou foto's hier plaatsen maar weet niethoe het moet.

duca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duca
Hoi,ik heb hem weer open gehad maar de flatkabel is in orde,
de zijkant was moeilijk te lezen 16v 470hf,weet iemand hoe zoiets heet? was duidelijk te zin
duca


aan de waarde is dit een elektrolytische condensator van 470µF en 16V spanning. Probeer deze al eens te (laten) vervangen.
Kan de kring van de +5 volt zijn.

Succes
Link naar reactie
Delen op andere sites

aan de waarde is dit een elektrolytische condensator van 470µF en 16V spanning. Probeer deze al eens te (laten) vervangen.

Kan de kring van de +5 volt zijn.

 

Succes

Hoi boarder,ik heb de fotos op mijn werk laten zien iemand zei dat het een ELCO is dus je hebt gelijk de vraag is en blijf is er nog meer kapot?en waar kan ik een anderen kopen ou ja wat bedoel je met kring van de +5 volt zijn.

groet;duca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jongens,ik heb een anderen elektrolytische condensator van 470µF en 16V spanning gehaald en der in gesoldeerd, alles werkt goed alleen de knopjes werken waneer ze zin in hebben,ik denk door het brand in de printplaat is de - soldeerpunt[gat] van de printplaat wijdgebrand is,is dat nog te repareren? kom op met jullie reactie.

 

groet:duca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...