Ga naar inhoud


naamweergave wordt onderdrukt


Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik bel via inyternet (voip),nu wil ik graag dat naamweergave hebben van inkomende en uitgaande gesprekken.mijn moden(zyxel,telfort)onderdrukt alle gesprekken zowel inkomende als uitgaande gesprekken.hoe kan ik dat instellen?

 

als ik via mijn gsm naar mijn vaste aansluiting(voip) bel krijg ik mijn naam niet te zien,hoewel ik niet geheim bel en anders om ook.

 

wie o wie?

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo,

 

dat heb ik gedaan,bij mij stond die eerst op dtmt.toen heb ik die naar fsk gezet en caller id aangevinkt,maar nog steeds geen nummerweergave.ik heb op telfort forum gelezen dat het NIET op dtmt maar op fsk moet zijn

 

maar dan nog doe ik iets fout,maar wat?????

 

iemand die het wel weet?

 

mvg allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik begrepen heb is dat iedereen die via het KPN-netwerk belt (dus ik met mijn Tele2 ook) DTMF moet gebruiken. Andere telefonieaanbieders gebruiken FSK.

 

Je telefoon moet het dan ook ondersteunen. Wellicht heb je een toestel van toen je nog niet via VoIP belde, via b.v. KPN. Dan is de kans groot dat je nu een DTMF-toestel hebt, die geen FSK snapt en dus geen nummers kan laten zien.

 

Wat voor telefoon heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's toevallig. Ik heb dezelfde telefoon (Duo uitvoering).

Op pagina 14 van de handleiding staat hoe je het type van de Nummerweergave kunt veranderen:

 

1. R-toets

2. 2 x pijl rechts (3-toets)

3. OK-toets

4. Je kan dan met de pijltjes (1 en 3) kiezen tussen de verschillende typen (alleen nummers, dus even proberen)

5. R-toets om op te slaan.

 

Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

ik heb ook een duo versie,1 woonkamer en eentje in sl.kamer,

 

voorheen kreeg ik bijv naamvermelding als die nr in mijn telefoonboek voorkwam en als degene die mij belt niet voorkwam dan kreeg ik alleen nr te zien.maar sinds ik op voip ben overgegaan krijg ik geen nr of naam,dus maw moet ik het een of ander instellen op mijn yxel modem van telfort..

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik bel sinds ruim een maand bij Tweakdsl via VoIP en had ook problemen met nummerweeergave.

In mijn Zyxel 2602H stond ook alles goed aangevinkt en heb dus de helpdesk even gebeld.

Binnen een minuut was het voor elkaar, ze moesten daar ook even wat aanvinken en het werkte meteen.

Ik zou de helpdesk dus ook maar even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

hallo,

 

ik heb budge*pho*e gemaild.Volgens hun staat mijn naaamweergave of nummerweergave gewoon "aan".Mijn uitgaande gesprekken voer ik via Voipche*p.En inkomende gesprekken komen via Budgetpho*e.Dus volgens die helpdesk moet ik bij voipche*p zijn.Heeft iemand enig idee hoe en waar ik die instellingen kan veranderen?

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...