Ga naar inhoud


naamweergave wordt onderdrukt


Aanbevolen berichten

Als ik uitbel via DUS.net waar ik ook geen telefoonnummer heb, wordt wel mijn KPN telefoonnummer meegezonden. Je kan je caller ID wijzigen bij DUS. Om veiligheidredenen wordt dit nieuwe nummer gebeld door DUS en moet je als antwoord een pin code invullen die je kreeg bij het wijzigen van je caller ID. Op die manier weten ze dat dit telefoonnummer in jouw bezit is. Dus of dit niet "mag" zoals hierboven gesteld wordt weet ik niet. Wat ik wel weet is dat veel voip providers dit gewoon niet doen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


snap nog steeds de ballen niet van..............

 

bij het instellen van mijn modem zyxel,moet je ingaande en uitgaande gesprekken invullen.Inkomende gesprekken komen via budgetpho*e en uitgaande via vo*pcheap,als ik dat andersom zou dan dan is het niet meer interessant(vo*pcheap gratis bellen in heel europa).

 

ik heb 3 kennissen die deze aansluiting hebben zoals ik.dus als die mij bellen krijg ik niks te zien en anders om ook.

 

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...