Ga naar inhoud


Firmware 1.05 beschikbaar!


jacksparrow

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Firmware-Version 1.05 für UFS 910si (BN 20210105) und UFS 910sw (BN 20210089)

 

Mit der Software 1.05 werden folgende Verbesserungen und Neuerungen erzielt:

Verbesserungen:

 

* Automatik Mode bei 576i, 720p

* Lippensynchronität

* Festplatten/Partitions-Auswahl bei Timeshift

* Software-Download: Kanalliste und Software wieder gleichzeitig lad- und installierbar

* Suchlauf

* Teletext

* Formatumschaltung bei 16:9 Sendungen bei Timeshift/Wiedergabe über Scart

* Dolby Digital Problem bei Aufnahmen

 

Neuerungen:

 

* Kanal für Zeitaktualisierung einstellbar

* Dateisystem-Prüfung durchführbar über Service-Menü

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Voor degene die geen Duits kunnen lezen, maar wel Engels:

 

UFS 910 1.05 Firmware released

 

Changelog

 

Fixes

 

* Automatic mode at 576i & 720p

 

* Lipsync

 

* HDD partition options with Timeshift

 

* Software-Download: Channellists & Software again installable at one time

 

* Channelsearch

 

* Teletext

 

* 16:9 format shift from 16:9 broadcast with Timeshift/Play on Scart connector

 

* Dolby Digital record problem

 

 

New

 

* Channel for automatic timeadjustement can be set

 

* Filesystem Check can be selected from the Service-Menu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Nee, helaas maar weinig nieuwe interesante features. Nog steeds geen uitgebreide Diseqc support & 'n betere kanaallijst met meerdere bouquetten/favorites.

 

Hopelijk brengen ze toch eerdaags 'n betere release uit & dat zullen ze ook wel moeten als de DM800 op de markt komt, want anders haalt Dream Multimedia ze keihard in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb straks de nwe firmware via het netwerk gedownload. Tst onaangeroerd gelaten zodat de instal plaats kon vinden. Na de instal starte de Kathrein niet meer en blijft nu dus hangen. Ik ben er dus niet veel mee opgeschoten. Oppassen dus .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mavical
Na de instal starte de Kathrein niet meer en blijft nu dus hangen.


Hier precies hetzelfde gedaan ook niet meer opstarten, het lijkt er op dat hij leeg is reageert niet op de AB of zo.
Na overnieuw AAF 1.4 er op gezet te hebben met een usb stick werkt alles weer maar dan weer terug naar 1.04 software!! laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik heb via mijn netwerk de versie 1.05 op de Kathrein gezet .

Het toestel ging na de update steeds spontaan weer aan nadat ik haar (Kathy)uit had gezet met de ab . De schakelaar aan de achterzijde heb ik toen op uit gezet en na een half uur weer op aan ..resultaat :alles werkt perfect en geen problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

 

hier inmiddels ook firmware versie 1.5 aangebracht. Ben eerst voor alle zekerheid nog teruggegaan naar versie 1.03. De bestaande zenderlijst met DVR vooraf gekopieert naar de PC.

 

Update via internet verliep zonder problemen.

 

Daarna de zenderlijst er weer in gezet en klaar.

 

Het standaard ethernet adres is 192.168.1.100 en werkte direct zonder enige aanpassing.

 

Voorzover nu te overzien werkt alles probleemloos. Was toch al het geval, ik heb hier nooit een vastloper gehad.

 

Het werkt nu allemaal toch wat strakker en nieuwe versie lijkt mij zeker een verbetering.

 

Jammer, dat het stromen naar de PC nog steeds niet is toegevoegd.

 

Is dit nu zo moeilijk uit te voeren met NFS bijvoorbeeld ?

 

Of zijn er mogelijk toch problemen ten aanzien auteursrechten, copieer bescherming etc. in relatie tot HDMI ?

 

Uiteraard kijk ik verder met spanning uit naar versie 1.5 AAF.

 

Eigenlijk wel een beetje saai zo'n Kathi ufs-910. Want het werkt gewoon probleemloos met een prachtig HDTV beeld.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: verkerkbr
Eigenlijk wel een beetje saai zo'n Kathi ufs-910. Want het werkt gewoon probleemloos met een prachtig HDTV beeld.

Groet,


Bram


Ik vindt het ook saai worden, maar dan meer omdat de vorderingen maar zeer gering zijn. Dit was met de Dreambox toch wel anders.

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het zo super traag gaat is voor mij ook een reden om toch naar andere (aankomende) alternatieven te kijken.

 

Ik wil graag kunnen streamen op de pc hoeft niet gelijk als het er maar komt. Voor de rest doet ie wel wat ik wil hebben en/of denkt nodig te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Omdat het zo super traag gaat is voor mij ook een reden om toch naar andere (aankomende) alternatieven te kijken.



De moderne mens is wel erg ongeduldig. Met de Dreambox, vooral het begin periode, was er veel aandacht (werk) nodig om de zaak aan de praat te houden. Met zeer regelmatig vastlopers. En er was zeker niet "elke week" een andere image. Het idee van een hobby box, niet geschikt voor normale gebruikers, komt uit die periode.

En bij Pli en andere firmware releases (zitten) zaten er ook lange periodes tussen.

Maar ja, als de Kathi gewoon goed werkt is voor de prutser de lol er wat af.

Ja, stromen is nog een belangrijk punt. NFS schijnt er al in te zitten. Waar is het wachten dan nog op ?

Zoals eerder aangegeven, zijn er mogelijk problemen ten aanzien van auteursrechten bij stromen en opnemen.

Groet,


Bram





Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...