Ga naar inhoud


Firmware 1.05 beschikbaar!


jacksparrow

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: elflamingo
Oke dan ga ik gewoon eens kijken hoe de kathrein werkt met deze upgegrade 1.05 firmware



Één ding kan ik in ieder geval melden: het zappen op FTA zenders gaat een stuk sneller met de 1.05 firmware; en de stabiliteit is nog steeds prima in orde.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb er nu ook het PKT Mod 1.05 (Fix) image op staan.

Ik moet zeggen dat alles tot nu toe goed werk en de aangepaste settings lijst van Niels is zeker een toegevoegde waarde.

 

Bedankt niels.

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spiderman1974
Ik heb er nu ook het PKT Mod 1.05 (Fix) image op staan.
Ik moet zeggen dat alles tot nu toe goed werk en de aangepaste settings lijst van Niels is zeker een toegevoegde waarde.

Bedankt niels.


Oh shucks smile Dank je wel voor de positieve feedback!

Ik denk dat ik maar eens de gehele lijst netjes ga bijwerken. Want de Hotbird gedeelte is ook een zootje. En ik mis ook MTV Networks in mijn lijst. Dus ik heb nog redelijk wat werk te doen.

Maar inderdaad, PKT Mod is behoorlijk stabiel. Ik ben uitermate tevreden met mijn Kathrein momenteel. smile

Niels

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor de geintresseerden, ik heb even vlot een nieuwe lijst gemaakt voor de Kathrein. Onder andere de toevoeging van MTV Networks is een verbetering (en deze gekoppeld aan de Favoriet Benelux) en heb het één en ander iets in volgorde veranderd.

 

Let even op, het is WIP. Je kan hem vinden in het nieuwe aangemaakte topic hiervoor smile

 

Eventuele aanbevelingen, etc ook daarin plaatsen. Want de lijst zou ook moeten werken op firmware 1.04, etc.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast aart44
Origineel bericht van: Niels Wagenaar


BTW, er is geen Red Button en Geen WebIf. Het is een mod-image op basis van de officiele 1.05 firmware. Dus verwacht geen AAF-variant.

Mvg,

Niels Wagenaar


Nee je kunt er niet inkomen volgens Niels. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens, er is weer een nieuwe PKT mod uit (PKT MOD 1.05a). Nog geen linkje (ben bezig om te registreren) en mijn Pools is belabberd wat betreft de changelog.

 

Overigens nog een ander nieuwtje, MDCAMD 1.30 zal niet uitkomen voor de Kathrein UFS-910. Niet zolang het probleem met de Russische EPG is opgelost frown

 

Linkje kan je krijgen via PM. Vanwege de censuur kan ik de link niet plaatsen frown

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...