Ga naar inhoud


[SAB Ultimate HD Super Plus] Ervaring gevraagd.


Gast Kruuk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Andre_ede

Hoi,

 

ondertussen maar effe gedaan, maar lijkt me toch dat Eurobird en Astra 2 verschillende Sat's zijn, als ik de zender lijst zo bekijk, Kingofsat heeft ze ook apart vermeld staan.

 

Maar goed ik weet weer meer, dank u.

 

Groet Andre

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Andre_ede
Hoi,

ondertussen maar effe gedaan, maar lijkt me toch dat Eurobird en Astra 2 verschillende Sat's zijn, als ik de zender lijst zo bekijk, Kingofsat heeft ze ook apart vermeld staan.

Maar goed ik weet weer meer, dank u.

Groet Andre


Inderdaad twee verschillende sats maar je hoeft niets te doen je vangt signaal op de lnb die gericht staat op Astra2 28.2 oost Eurobird1 staat op 28.5 oost.

Dus ik zou het in de ontvanger ook zo laten alleen Astra2 eventueel als hij de Eurobird zenders niet inleest de transponders er handmatig bij zetten. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kruuk
Is er ook iemand die het werkend heeft met Technisat Multytenne 45 Schotel ?????
De Multytenne is met iedere satellietontvanger te gebruiken welke beschikt over een DiSEqC-1.0 sturing


Ja, werkt zonder problemen, alleen is zoals bekend het signaal van de Multitenne op de Canal Digitaal HD-transponder nogal zwakjes....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Andre_ede
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Andre_ede
Hoi,

ondertussen maar effe gedaan, maar lijkt me toch dat Eurobird en Astra 2 verschillende Sat's zijn, als ik de zender lijst zo
Groet Andre

Dus ik zou het in de ontvanger ook zo laten alleen Astra2 eventueel als hij de Eurobird zenders niet inleest de transponders er handmatig bij zetten. laugh


Bedankt voor de info, zo heb ik het nu ook gedaan.

Kan iemand mij vertellen welk type keys ik moet gebruiken,wlek cam type gebruikt de dvbstand software.

Groet
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast Andre_ede

Er is een nieuwe update beschikbaar van de DvbStand software voor deze box. Plus de STBLink is geupdate.

 

SAB Ultimate HD Super Plus - 1.8 MB Sab Ultimate HD Super Plus

update Canal Digitaal card

Loader : STBLink 2.03.zip

 

De keyeditor bevat nogsteeds de download fout.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Andre_ede

Hoi,

 

klopt helemaal die gebruik ik ook sinds een paar dagen.

 

Alleen geen ConstantCw optie erin dit blijf je via de ontvanger doen, als ik het allemaal goed gezien heb.

 

Groet Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand EEN HD van de belgen eigenlijk op de SAB?

Ik heb er hier een Canal Digitaalkaartje in zitten dat net is aangemeld, alles open dus, behalve dat stomme BRT HD kanaal.

Ik heb keurig voldoende signaal en kwaliteit, het duitse kanaal op dezelfde transponder doet het ook, maar geen beeld op EEN HD, ook geen EPG trouwens..

 

Softwareglitch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...