Ga naar inhoud


Nieuwe D+ Kaart


Aanbevolen berichten

De witte die de blauwe heeft vervangen is nagra tunneld in seca. Die doet het gewoon. Alleen een ding, die is niet wit, maar licht grijs. Ook de foto in deze topic is licht grijs en zeker niet wit. Zover ik weet is de witte 100% nagra3 en zonder box en rsakey niet te gebruiken in een andere tuner.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

zoals ik nu ervaar is de vraag welke kaart ik krijg nog niet relevant of ie het doet.

het is moeilijker om die gast van de spaanse satellietshop hier te krijgen om een kaart+ontvanger te brengen.

dan willen ze het ook nog persee komen installeren met een dedicated d+ ontvanger.(kunnen ze gelijk kijken met welke ontvanger je nu kijkt, gelukkig heb ik nog een oude strong8000 liggen.....)

 

...wordt vervolgd.....

VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er niet om vraagd krijg je voor 99 % zeker een Hispasat kaart.

Astra krijg je alleen als de Hispa op jou positie niet te ontvangen is.

Je moet hem wel activeren in de bijgeleverde box maar daarna kan hij in de Dreambox.

 

En uh waarom moet hij bij jou komen??? heeft hij geen kaart in de winkel dan???

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, heb expliciet om gevraagd dat het een 19.2 setup is omdat ik ook CD op 19.2 kijk.

 

een losse kaart hebben ze wel maar krijg ik niet mee.

weet ook niet waarom ze dat willen plaatsen aan huis.

schijnt vanuit d+ te moeten. (official dealer)

 

alleen activeren of ook updates elke maand in de d+box?

 

VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ok, goed om te weten. ik ga er zo wel ff langs weer.

is nergens voor nodig dat ze langs komen, ik heb toch al een werkende setup hierzo.

 

(en ik moet dus de grijswitte kaart hebben)

 

ach, we zijn in spanje, waarom zou het makkelijk gaan....

VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zoals ik al eerder antwoorde,

 

De witte die de blauwe heeft vervangen is nagra tunneld in seca. Die doet het gewoon. Alleen een ding, die is niet wit, maar licht grijs. Ook de foto in deze topic is licht grijs en zeker niet wit. Zover ik weet is de witte 100% nagra3 en zonder box en rsakey niet te gebruiken in een andere tuner.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

to ptje:

jou melding had ik reeds gelezen. ik heb die spanjolen ook steeds gezegd, een grijze, met witte strepen...en wat krijg ik een witte met grijze strepen.

 

zoals je in deze thread al aangegeven had, die gaat niet werken....dus had al niet heel veel vertrouwen erin.

ben ook gelijk weer begonnen om de goede kaart te krijgen en deze gaat maandag terug.

 

tnx anyway

VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snuffer, zoals al door mij al eerder aangegeven, heb je 2 soorten kaarten. Jij zegt wel dat ie bij jou draaid, maar dat is niet de nagra3 versie. Jij hebt de kaart van de foto. Licht grijs met strepen. Dat is nagra3 tunneld in seca. Ook Nagra4 genaamd. De kaart die Rronaldo heeft draaid momenteel niet in CCcam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

witte kaart met grijze strepen is weer terug afzender. draait trouwens ook niet in newcs, newcamd, camd3....

 

met geen mogelijkheid willen ze mij een grijze kaart met witte strepen geven. voorlopig staat dit verhaal even stil.

 

mocht er nog iemand een tip hebben....

VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...