Ga naar inhoud


Astra 19.2 Oost - Zenderlijst gezocht - geschikt voor printen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb net op de websites van Lyngsat, Kingofsat en Flysat gekeken naar de zenderlijsten van de Astra 19.2 satelliet. Allemaal leuk en aardig, maar als je de pc niet naast de ontvanger hebt staan, is het wel handig als je een actuele zenderlijst kunt printen.

 

Helaas heb je dan 2,5 liter inkt nodig en 100 A4-tjes. Weet iemand misschien waar ik actuele, overzichtelijke en goed printbare zenderlijsten voor deze satelliet kan vinden?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Jorgen
Hoi allemaal,

Ik heb net op de websites van Lyngsat, Kingofsat en Flysat gekeken naar de zenderlijsten van de Astra 19.2 satelliet. Allemaal leuk en aardig, maar als je de pc niet naast de ontvanger hebt staan, is het wel handig als je een actuele zenderlijst kunt printen.

Helaas heb je dan 2,5 liter inkt nodig en 100 A4-tjes. Weet iemand misschien waar ik actuele, overzichtelijke en goed printbare zenderlijsten voor deze satelliet kan vinden?


Ik weet niet waar je deze lijsten kunt vinden, maar ik vraag me ook af waarom je dit zou willen? Misschien mis ik ff wat hoor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

vorig jaar kon je dit nog vinden in een bepaald blad om de zoveel weken,was wel handig als je op reis was enzo.

weet niet of dit nu nog wordt gedaan bij dat blad.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wageral

Ja hoor, dat zit er nog steeds in. Maar handiger, en natuurlijk actueler, is het om dat via hun website Totaal TV te doen. je selecteerd onder "frequenties" de gewenste satelliet en voilà. Alles keurig gerangschikt en uitprintbaar zoals je het wilt.

 

Succes, Ger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EasySat


Ik weet niet waar je deze lijsten kunt vinden, maar ik vraag me ook af waarom je dit zou willen? Misschien mis ik ff wat hoor?


Ik wil graag mijn zenderlijst goed instellen, nadat ik de nieuwe firmware voor mijn ontvanger heb ingeladen met de daarbijhorende fabrieksreset. Aangezien er een hele rij aan zenders van frequentie veranderd is en er ook zenders weggaan en bijkomen, wil ik graag aan de hand van die lijst zien wat er allemaal is en waar ik die zenders kan vinden. Dat vind ik gemakkelijker dan alle zenders inladen en dan te gaan schuiven. Met zo'n lijst kan ik selecteren welke transponder ik wil inscannen en welke niet nodig is.


@ iedereen, bedankt voor de links, ik zal ze bekijken.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met sommige lijsten kom ik al wat verder, maar nog niet ver genoeg. Is het ergens mogelijk om precies op te geven welk betaal pakket je hebt + FTA zenders en dan een lijst met transponders enz. te krijgen?

 

Met sommige programma's kan je dat toch wel doen als je een zenderlijst wilt gaan ordenen? In dat geval scan ik gewoon eerst alle NL transponders, dan de Duitse en dan de rest. En dan ga ik met zo'n programma aan de gang.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Auggie

Vroeger had Tele-Satellite hele lijsten in het blad, op 30 pagina's. Helaas hebben ze dat overgezet naar online en op CDrom. http://www.tele-satellite.com/eng/

 

Bijvoorbeeld: http://www.satcodx2.com/0192/eng/customize.cgi

Als je het uitprint krijg je redelijk nette pagina's zonder achtergrondkleuren (als ik de preview mag geloven).

 

Edit: met hun SatCoDX-CDrom kun je die selecties van jou volgens mij wel maken. Blad+CD is te koop bij de betere tijdschriftenwinkel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...