Ga naar inhoud


Goedkope satelliet ontvanger


Gast Weeman

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Je zult iets meer moeten vertellen wat je ermee wilt gaan doen.

Gaat het om een FTA ontvanger, of gaat het om een ontvanger waarmee je ook bijvoorbeeld de nederlandse zenders van Canaldigitaal wilt kunnen zien?

 

Dan heb je namelijk een ontvanger met een ingebouwde kaartlezer nodig of met een z.g.n. CI-slot.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Weeman

Ik heb hier nog een xcam liggen maar geen canal digitaal kaart.Het hangt eigenlijk af van de prijs als je ergens gratis een canal digitaal krijgt bij een satelliet ontvanger en de prijs verschil tussen 1tje die er geen heeft niet zo groot is dan neem ik natuurlijk de satelliet met de canal digitaal kaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Weeman
Het hangt eigenlijk af van de prijs als je ergens gratis een canal digitaal krijgt


Krijgen krijg je niet veel in deze handel, alléén een kaartje slokt al bijna je hele budget op.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt gevraagd voor een goedkope receiver die geschikt is voor Astra en hotbird. heb deze ontvanger zelf met 2 LNB's voor astra en hotbird via een switch.

 

Een kennis van mij heeft de zelfde ontvanger (ook op een hele grote schotel) met een motor en deze werkt ook goed.

 

Het genoemde protocol zegt mij eigenlijk niets.

 

nB in Nederland wordt deze ontvanger meer verkocht als Maxplus.

 

 

Grote schotels vangen veel wind..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Weeman

bedankt voor de informatie maar ik las net dat ik beter een maxplus kan nemen omdat ze een betere support hebben?

 

MAXDIGITAL 220S 91 euro

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast aart44
Origineel bericht van: borsjea
Moet zeggen net even de nederlandse website bezocht.
Geeft me veel vertrouwen die ontvanger, zelfs het noemen van de specificaties is waarcsijnlijk al te veel werk


De griep heeft hard toegeslagen, sickhttp://www.maxdigital.nl/images/specs_max220s.pdf

Je zult verkeerd gekeken hebben, het is inderdaad een importeur die een prima service geeft. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Weeman
Origineel bericht van: odysseus
nou, mooi prijsje toch ??


klopt en het ziet er goed uit:P.Ik kwam net erachter dat je premiere enzo gratis kan bekijken met de Maxplus 220 :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...