Digipaps Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Ik had voorheen altijd de tuxwetter plugin waarbij ik kon zoeken op steden europa...echter ik heb via de gemini download een andere versie van tuxwetter gekregen dan die ik hebben wil. Weet iemand waar ik de "oude" plugin als tar file kan vinden?? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Digipaps Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 Nou ik heb alles wel geprobeert nu..echter niet de oude configuratie kunnen vinden... Ik had altijd een lijst met landen en plaatsen, waar ook Malaga in stond....die zou ik graag weer willen hebben... Ik weet ook niet precies welke versie dit was Wie weet raad ?? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
boaz Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Ik heb 'm, maar helaas voor jou de link naar Malaga est muerte. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Digipaps Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 welke versie is dat dan en wel databestand gebruikt ie? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
boaz Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Versie nummer even niet bij de hand maar de tuxwet.so is van 25.09.2005 en het bestand, sorry, hoe heet dat ...... ook al weer, beetje erg veel plugins en vindt 'm even niet. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Digipaps Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Waar plaats je de config file voor tuxwetter bij een DM7020?? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Soulman Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 bij mij is de verwijzing naar malaga (stukje van mijn config) malaga is in tuxwetter: stukje uit mijn config MENU=Vooruitzicht Favoriete plaatsen Stadt=Skiathos/Griechenland,GRXX0021 Stadt=Kalámata/Griechenland,GRXX0036 Stadt=Arrecife/Spanien,SPXX0012 Stadt=Malaga/Spanien,SPXX0052 Stadt=Palma de Mallorca/Spanien,SPXX0061 ik heb hier misschien nog wel een paar oude configs. Overigens werken de oude niet meer, erzijn wat aanpassingen geweest. Op keywelt is veel terug te vinden over de config van tux Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Digipaps Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Geplaatst: 5 juni 2008 Is er niemand die mij kan helpen aan een werkende versie van Tuxwetter met de config file waarin Malaga zit..?? En mij tevens kan vertellen waar ik alles moet neerzetten? voor de 7020. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
boaz Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Aan die tuxwetter kan ik je wel helpen maar zoals gezegd de link naar Malaga is dood. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Digipaps Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Geplaatst: 13 juni 2008 hmmm.....zou graag die tuxwetter dan ontvangen....en wellicht weet iemand een alternatief voor de "dode" malaga site... digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
boaz Geplaatst: 13 juni 2008 Geplaatst: 13 juni 2008 Kan 'm even uit de image plukken, geen probleem, alleen dat %$%##^ configuratiebestand nog niet gevonden. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
rommelaar Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Boaz werkt Bliksemradar europa en Nederland wel in de versie die jij gebruikt.Deze zijn er bij mij ook uit gevallen. Of weet iemand een versie van Tuxwetter waar het wel in werkt? alvast bedankt Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
boaz Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 nee, helaas niet meer, unable to show file. temperatuur, wind en zicht weer wel, maar regenradar geeft weer error 6. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
rommelaar Geplaatst: 25 juni 2008 Geplaatst: 25 juni 2008 Weet niet of je met regenradar,bliksemradar bedoelt maar de regenradar doet het bij mij wel hoor.Ik heb de nederlandse Tuxwetter V2.60 er in zitten. gr Cees Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen